راز موفقیت ماهان تیموری


در این مطلب قصد داریم شما را با ماهان تیموری یکی از افراد موفق در ایران و بنیان گذار هوش مالی آشنا کنیم.

راز موفقیت ماهان تیموری

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه خواندن راز موفقیت انسان‌های موفق مانند افرادی که کشف عظیم و یا اختراع کارآمدی داشته‌اند و یا کتاب تاثیرگذاری نوشته‌اند برای ما جذاب بوده و با خواندن آن به فکر فرو رفته و خود را در جایگاه آن‌ها تصور کرده‌ایم. در این مطلب قصد داریم شما را با ماهان تیموری یکی از افراد موفق در ایران و بنیان گذار هوش مالی آشنا کنیم. شاید تا به حال نام او را شنیده باشید، اما ندانید او دقیقا چه می‌کند و یا چه شد که در این جایگاه قرار گرفت. در صورت مطالعه این مطلب با تمامی فعالیت‌های ماهان تیموری در زمینه هوش مالی آشنا خواهید شد.

ماهان تیموری کیست؟

روزی از روزها در خانواده‌ای مانند سایر خانواده‌ها پسری به دنیا آمد که او را محمدرسول نامیدند. محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری از همان دوره نوجوانی دوست داشت روی پای خود بایستد و دغدغه کسب درآمد داشت. دغدغه‌ای که شاید هم سن و سال‌های او کمتر با آن درگیر بودند.

ماهان تیموری در همین سن و سال می‌دانست که مسیری طولانی پیش رو دارد و به همین منظور اقدامات و کارهای متفاوت و البته تاثیرگذاری انجام داد و همان تجربیات به دست آمده کمک کرد تا او امروز در این جایگاه قرار گیرد و به عنوان بنیان گذار هوش مالی شناخته شود. ماهان تیموری امروز به افراد بسیاری کمک کرده است تا بتوانند در مسیر کسب درآمد به صورت درست و اصولی قدم بردارند و در فعالیتی که دارند موفق گردند. اما اینکه می‌گویند ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی!!! یعنی چه؟

برای رسیدن به پاسخ این پرسش لازم است ابتدا با دو کلمه‌ی هوش مالی و اینکه این کلمات چه معنایی دارند آشنا شوید.

هوش مالی یعنی چه؟

برای همین دو کلمه تعاریف متعددی ذکر شده است. برخی معتقدند هوش مالی یعنی آن که افراد بتوانند در کمترین زمان به پول برسند یا اینکه بتوانند مشکلات و بحران‌های به وجود آمده بر سر کسب و کارشان مانند قرض، وام و بدهی و اتفاقات از پیش تعیین نشده را به خوبی مدیریت کرده و این مشکلات را رفع نمایند.

گروه دیگری معتقدند هوش مالی یعنی آن که بتوانید "شم اقتصادی" داشته باشید، یعنی بدانید امروز با وجود اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه و نیاز مردم و... انجام کدام روش‌ها و یا راه‌اندازی کدام نوع از کسب و کار می‌تواند به شما کمک نماید تا درآمد بیشتری کسب نمایید و به گونه‌ای بر کسب پول تمرکز کنید که سهل و ساده به سمت شما سرازیر گردد. البته این اتفاق مهم تنها با تغییر دیدگاه و افکار شما پیش می‌آید. پس با توجه به تعاریف بالا برداشت افراد مختلف از موضوع هوش مالی می تواند در موارد زیر خلاصه گردد:

تعریف هوش مالی از نظر ماهان تیموری :

در واقع اگر بخواهیم به صورت ساده در مورد هوش مالی صحبت کنیم ، هوش مالی به سه بخش تقسیم میشه :

1-ایجاد درآمد و ایجاد پول

2- حفظ پول

3- رشد پول

همه ی ما در مرحله ی اول باید ایجاد پول رو داشته باشیم. در واقع با استفاده از کسب و کار و راه اندازی کسب و کار خانگی و یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی، کارمندی و ... ایجاد پول می کنیم و بعد از اون با مهارت های مدیریت مالی ، حفظ پول رو انجام میدیم. و در مرحله ی بعد که مرحله ی بسیار مهمی است، با استفاده از سرمایه گذاری های درست و آموزش سرمایه گذاری صحیح می تونیم پول خودمون رو رشد بدیم.

ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی

راز موفقیت ماهان تیموری

با توجه به همه موارد گفته شده در قسمت‌های قبل، ماهان تیموری فردی است که چند سالی است در این حوزه فعالیت دارد و به عنوان بنیان‌ گذار هوش مالی در ایران شناخته شده است. وی توانسته در این مدت بیش از 80 هزار دانش‌آموخته هوش مالی را توسط دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی خود، جذب نماید. این پکیج‌ها نتایج بسیار عالی برای دانش اندوزان این دوره‌ها در پی داشته است و تاکنون بشی از 25 هزار نفر توانسته‌اند مسیر درستی را در کسب و کارشان رقم زده و با گسترش توانمندی‌ها و مهارت‌های‌شان درآمد خود را افزایش دهند.

همچنین ماهان تیموری کتاب‌های متعددی را در حوزه کسب پول، ثروت و هوش مالی نوشته که در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور موجود است و می‌توان به کتاب "جنگ باورها" به عنوان پر فروش‌ترین آن‌ها اشاره کرد. هنگامی که این کتاب را می‌خوانید، می‌توانید با تمام عواملی که تاکنون شما را از کسب درآمد و ثروتمند شدن باز می‌داشته‌اند آشنا شده و با از میان برداشتن آن‌ها در‎آمد خود را در مدت چند ماه دو برابر کنید.

سه اصلی که ماهان تیموری بر آن تکیه دارد چیست؟

تمامی افرادی که استاد ماهان تیموری را می شناسند و در کلاس‌ها و سمینارهای وی شرکت کرده‌اند و یا پکیج‌های آموزشی وی را در زمینه هوش مالی تهیه کرده‌ و از آن استفاده کرده‌اند، می‌دانند که او اساس ثروتمند شدن را استوار بر سه اصل مهم می‌داند.

1.ذهنیت

تا زمانی که نتوانید افکار قبلی خود را درباره درآوردن پول و راه‌های رسیدن به درآمد تغییر دهید هیچ وقت نمی‌توانید به ثروت دست یافته و از آن لذت ببرید. تکیه و توجه به این اصل در هوش مالی به شما کمک می‌کند تا با دیدی باز و روشن به مسائل مالی بنگرید.

2.شخصیت

روی شخصیت خود کار کنید و بدانید تا درب‌های فکری‌تان را برای جذب ثروت باز نکنید ثروت به سوی شما سرازیر نخواهد شد. باید بخواهید و خودتان را در آن موقعیتی که آرزویش را داشته‌اید تصور کنید.

3.مهارت

هوش مالی به ما یاد می‌دهد چگونه از تجارب و آموزش‌هایی که افراد موفق در این حوزه در اختیارمان قرار می‌دهند، استفاده کنیم. همچنین می‌آموزد چگونه آن چه که در آن مهارت نسبی داریم را تقویت کرده و به مهارتی عالی تبدیل کنیم.

راز موفقیت ماهان تیموری

درباره سایت ماهان تیموری

اگر مطالعه‌ای هر چند گذرا بر زندگی ماهان تیموری داشته باشید خواهید دید که او نیز روزی در همین جایگاهی قرار داشته است که امروز برخی از ما ایستاده‌ایم. او رمز و راز موفقیت خود را به ما می‌آموزد تا بتوانیم با تغییر این سه اصل در خود به آن چه می‌خواهیم دست یابیم.

اگر می‌خواهید درباره ماهان تیموری، فعالیت‌ها و آموزش‌های وی در زمینه هوش مالی اطلاعات بیشتری به دست آورید و به موفقیت‌های بیشتری در مسائل اقتصادی دست پیدا کرده و زندگی مالی خود را دگرگون کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ماهان تیموری سری بزنید. در این سایت مقالات آموزشی، دوره‌های آموزش متنوع برای افراد مختلف و همچنین کلاس‌های آنلاین ترتیب داده شده است که می‌توانید با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده نمایید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند