از کنفرانس هواوی در IFA 2020 چه انتظاری می‌توان داشت؟


از کنفرانس هواوی در IFA 2020 چه انتظاری می‌توان داشت؟

گجت نیوز چه انتظاری از کنفرانس هواوی در IFA 2020‌ داریم؟ این شرکت چه محصولاتی را با خود به نمایشگاه ایفا 2020 برلین خواهد آورد؟ گزارش‌های تأیید نشده‌ای در اوایل سپتامبر مبنی بر معرفی چیپست پرچمدار جدید Kirin از سوی هواوی شنیده می‌شد و اکنون این کمپانی رسمآً خبر از معرفی آن در نمایشگاه ایفا برلین داده... نوشته از کنفرانس هواوی در IFA 2020 چه...

چه انتظاری از کنفرانس هواوی در IFA 2020‌ داریم؟ این شرکت چه محصولاتی را با خود به نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ برلین خواهد آورد؟

گزارش‌های تأیید نشده‌ای در اوایل سپتامبر مبنی بر معرفی چیپست پرچمدار جدید Kirin از سوی هواوی شنیده می‌شد و اکنون این کمپانی رسمآً خبر از معرفی آن در نمایشگاه ایفا برلین داده است. در واقع این چیپست که نام احتمالی آن کایرین ۱۰۰۰ است، در خلال برگزاری کنفرانس هواوی در IFA 2020 رونمایی خواهد شد. این درحالیست که هواوی چیپست کایرین ۹۹۰ خود را نیز سال گذشته در ایفا رونمایی کرده بود.

انتظارها از کنفرانس هواوی در IFA 2020

البته هواوی رسماً‌ هیچ توضیحی در خصوص محصولاتی که قرار است در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ رونمایی کند را ارائه نکرده است؛ با این حال قضاوت بر پوستر منتشر شده از سوی آن‌ها که شامل گوشی‌ هوشمند، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند، اسپیکر، تبلت، لپ تاپ و حتی یک جفت عینک می‌شود، می‌تواند خود نمایانگر محصولات جدید آن‌ها برای بازار اروپا باشد.

بزرگ‌ترین سوال در خصوص گوشی‌های سری هواوی میت ۴۰ است. گوشی‌های میت، به گفته‌ی هواوی آخرین محصولاتی خواهند بود که از چیپست سری کایرین استفاده می‌کنند. این چیپست از فناوری‌های شرکت TSMC استفاده می‌کند و هواوی دیگر از این به بعد قادر نیست به خاطر تحریم‌های آمریکا از فناوری‌های آن استفاده کند. مشکل دیگر گوشی‌های هواوی، ناتوانی در دسترسی به خدمات موبایل گوگل است که دلیل مشترکی با مشکل فوق دارد.

کنفرانس هواوی در IFA 2020 قرار است روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران و با تمرکز بر «چشم انداز هواوی برای یک زندگی یکپارچه هوشمند»‌ برگزار شود. خواهر هواوی، برند آنر نیز در ایفا ۲۰۲۰ حضور پیدا خواهد کرد که تاریخ برگزاری کنفرانس آن نیز یک روز بعد، ۱۴ شهریور ماه اعلام شده است. این شرکت نیز با هدف «گسترش زندگی هوشمند شما» و با معرفی محصولاتی همچون گجت‌های هوشمند پوشیدنی، کامپیوتر و تبلت‌ها» برای بازار اروپا در این رویداد بین‌المللی حضور پیدا خواهد کرد. ما همچنین انتظار داریم این برند چینی یک یا دو گوشی هوشمند جدیدش را نیز با خود به برلین بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش