تصاویری از سیل در کرمان/ خسارت به 40 روستای رابُر


فرماندار رابر گفت: سیلاب و آب‌گرفتگی در پی بارندگی‌های شدید روزهای اخیر به زیرساخت‌ها، اقتصاد و منازل مسکونی 40 روستا از توابع این شهرستان خسارت وارد کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

کرامت امیرحیدری با اشاره به گزارش اولیه خسارات سیل در شهرستان رابر افزود: بارندگی‌های روز‌های اخیر به‌ویژه بارندگی امروز خسارت بسیاری بر زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، دامداری و منازل مسکونی حوزه روستا‌های ننوک، ده‌دیوان، اسکر و بخش هنزا از توابع این شهرستان وارد کرده است.

وی بابیان اینکه میزان خسارات در دست بررسی است و گروه‌هایی از روز گذشته در مناطق سیل‌زده برای بررسی میزان خسارت وارد عمل شده‌اند تصریح کرد: سیلاب امروز سه دستگاه خودرو در حوزه بخش هنزای رابر را آب برد، تعداد زیادی دام به‌خصوص در مناطق عشایری اُشکان آبدر و روستا‌های یاد شده به علت سیل و صاعقه تلف شده است.

تعداد بازدید : 22

فرماندار رابر گفت: راه‌های روستایی بسیار و قنوات کشاورزی تخریب و حوزه کشاورزی آسیب زیادی دیده است.

وی افزود: یک پل در روستای باب گلوئیه رابر نیز به دلیل سیل تخریب شده است.

امیرحیدری بیان داشت: از عصر امروز امداد رسانی توسط هلال احمر به مناطق عشایری آغاز شده و از بقیه روستا‌های سیل زده امداد رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۰۰کلنی زنبور،۵۰۰راس دام، ۲ هزار مترکانال کشاورزی، ۲۰رشته قنات، تخریب ۱۸۷کیلومتر راه روستایی، راه عشایری ۴۰۰کیلومتر، تلفن و اینترنت منطقه قدرودخانه، مسکن ۴۵۰واحد در حد ۱۰ درصد خسارت وارد کرده است.

تصاویری از سیل در کرمان/ خسارت به 40 روستای رابُر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس