پذیره‌نویسی صندوق‌ سرمایه گذاری قابل معامله پالایشی یکم در بانک پارسیان


پذیره‌نویسی صندوق‌ سرمایه گذاری قابل معامله پالایشی یکم در بانک پارسیان

پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق‌های قابل معامله (ETF) پالایشی یکم( نماد پالایش) در بانک پارسیان آغاز شد.

پذیره‌نویسی صندوق‌ سرمایه گذاری قابل معامله پالایشی یکم در بانک پارسیان

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، بر اساس این گزارش، پذیره نویسی واحدهای این صندوق در بانک پارسیان، از روزچهارشنبه5شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه 19شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.بر این اساس، پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله پالایشی یکم، از طریق درگاه های غیرحضوری بانک پارسیان شامل وب سایت بانک و اپلیکیشن های تاپ و آی گپ انجام خواهد شد.

سقف سرمایه‌گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنجاه میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده است. پذیره‌نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان‌پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

برای پذیره نویسی، داشتن کد معاملاتی( کد بورسی) الزامی نیست و متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از دوماه بعد از تخصیص امکان پذیر است، می توانند به تدریج در ماه های آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، مطابق رویه های شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، اقدام کنند.

شایان ذکر است هموطنان گرامی می توانند برای پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق‌های قابل معامله (ETF) پالایشی یکم به وب سایت بانک پارسیان به نشانی www.parsian-bank.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم"، فرصت بی‌نظیری برای ورود آحاد جامعه به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های معتبری است که دولت با هدف مردمی کردن اقتصاد، امکان دسترسی آحاد مردم کشور به بازار سرمایه، انتفاع از رشد این بازار و برخورداری عموم مردم از تخفیف قابل اعطا به سهام، قصد واگذاری آن را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403