مدیر برنامه لوییس سوارز: آینده مسی بر روی موکلم نیز تاثیرگذار خواهد بود


مدیر برنامه لوییس سوارز: آینده مسی بر روی موکلم نیز تاثیرگذار خواهد بود

مدیر برنامه مهاجم اروگوئه ای بارسلونا می گوید موکلش پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف...

مدیر برنامه لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، می گوید آینده لیونل مسی روی انتخاب تیم آینده موکلش نیز تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، خبر درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا، هواداران باشگاه اسپانیایی را به شوک و حیرت فرو برده است. از طرفی دیگر با توجه به عدم اعتقاد رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا به لوییس سوارز، آینده این مهاجم اوروگوئه ای نیز به احتمال فراوان در خارج از نیوکمپ رقم خواهد خورد. در این میان، مدیر برنامه لوییس سوارز می گوید با توجه به رابطه دوستانه عمیقی که بین لیونل مسی و لوییس سوارز در جریان است، آینده هر کدام از این بازیکنان به دیگری متصل خواهد بود. الخاندرو بالبی، مدیر برنامه لوییس سوارز، در گفت و گو با TYC، در خصوص آینده موکلش گفت:

آینده مسی بر روی موکلم نیز تاثیرگذار خواهد بود چرا که آن ها بهترین دوستان همدیگر هستند و در داخل و خارج زمین نیز همواره کنار هم هستند. رابطه مسی و سوارز برادرانه است. آن ها جدایی ناپذیرند و همیشه در کنار هم وقت می گذرانند.

مدیر برنامه سوارز اما، در ادامه در خصوص پیشنهاداتی که به دست موکلش رسیده است، گفت:

موکلم پیشنهادات زیادی دارد که از هر طرف مانند باران، در حال باریدن هستند چرا که او گلزنی قهار و عالی در دنیای فوتبال است. پس زمینه تصمیمات بارسلونا در رابطه با او، به هیچ عنوان در مورد مسائل ورزشی نیست. خانواده او در بارسلونا زندگی می کنند و این موضوع چیز معمولی در میان اکثر بازیکنان دنیا نیست و او با جدایی از بارسلونا، مجبور به نقل مکان خانواده اش نیز خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان