رضایت مندی مشتری به شرکت داده پرداز رسید


سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تحت عنوان اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، سوم شهریور ماه سال جاری در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد و تندیس زرین رضایتمندی مشتری به شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف تعلق گرفت.

"رضایت مندی مشتری" به شرکت داده پرداز رسید
در این اجلاس که با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا به همت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت بیش از ده وزارت خانه و نهاد علمی برگزار شد، شرکت داده پرداز به مدیریت آقای مهدی استوی توانست از میان بیش از هزار متقاضی جزو 54 شرکت برگزیده شود و تندیس زرین"رضایتمندی مشتری" را از آن خود کند.
شرکت دانش بنیان داده پرداز با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه راهکارهای تخصصی تحت وب و موبایل فعالیت میکند که تاکنون توانسته ضمن همکاری با سازمان های تراز اول ملی و فراملی همچون همراه اول(پرتال اصلی)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان بورس و... گامی پویا را جهت ارائه خدمات نوین و جهانی به مشتریان رقم بزند و ارزش افزودۀ فراوانی برای ایشان ایجاد نماید.
این شرکت با داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای، با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه سرویسها ، نه تنها برای رفع نیازها و دغدغه های صنایع مختلف در کشور گام برداشته است؛ بلکه با جدی گرفتن مسئولیت اجتماعی خود همیشه در شرایط سخت کنار مشتریان خود ایستاده و در جهت تحقق منویات و اهداف کشور همواره ثابت قدم بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش