تاثیر خط چشم رنگی در آرایش


تاثیر خط چشم رنگی در آرایش

یکی از موثرترین اعضا در زیبایی چهره، چشم‌ها هستند. در گذشته، بانوان برای زیباتر نشان دادن چشم‎ها، بیرون یا داخل چشم‌ها را با سرمه تیره و مشکی می‌کردند. پس از پیشرفت کارخانجات تولیدی لوازم آرایشی، کم کم سرمه جای خود را به مداد مشکی و خط چشم مایع مشکی داد که در مدل‌های مختلف برای سلایق متفاوت تولید می‌گردند؛ با این وجود، برای بعضی آرایش‌های خاص،...

یکی از موثرترین اعضا در زیبایی چهره، چشم‌ها هستند. در گذشته، بانوان برای زیباتر نشان دادن چشم‎ها، بیرون یا داخل چشم‌ها را با سرمه تیره و مشکی می‌کردند. پس از پیشرفت کارخانجات تولیدی لوازم آرایشی، کم کم سرمه جای خود را به مداد مشکی و خط چشم مایع مشکی داد که در مدل‌های مختلف برای سلایق متفاوت تولید می‌گردند؛ با این وجود، برای بعضی آرایش‌های خاص، کمبود خط چشم‌های رنگی حس می‌شد. امروزه خط چشم‌های رنگی در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردند. با کشیدن خط چشم رنگی می‌توانید جلوه بهتری به چشم‌ها ببخشید و تنها با کشیدن یک خط رنگی ساده دور چشم، تفاوت زیادی در چهره خود ایجاد نمایید. خط چشم رنگی در دو نوع مورد بررسی قرار می‌گیرد: بافت خط چشم و رنگ خط چشم. خط چشم رنگی در انواع طیف‌های رنگی تولید می‌گردد، ولی بعضی از رنگ‌ها مثل قهوه‌ای و آبی کاربنی بیشتر مورد پسند عموم قرار گرفته‌اند که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. انواع خط چشم رنگی از نظر بافتی به صورت زیر معرفی می‌شود:

خط چشم اکلیلی رنگیخط چشم رنگی مایع موییخط چشم رنگی مایع ماژیکیمداد چشم رنگی اکلیلیمداد چشم شمعی رنگی

خط چشم اکلیلی رنگی

یکی از معروف‌ترین مدل‌های خط چشم رنگی، خط چشم اکلیلی رنگی بوده که جزء اولین مدل‌های ارائه شده برای آرایش رنگی چشم می‌باشد. خط چشم اکلیلی با دادن جلوه شاین به چشم‌ها، باعث جلوه چند برابری در چهره می‌شود. از انواع خط چشم‌های اکلیلی رنگی می‌توان به خط چشم رنگی اکلیلی ویولت Violet اشاره کرد که در 12 طیف رنگی مختلف تولید می‌گردد.

تاثیر خط چشم رنگی در آرایش

همانگونه که در تصویر تست رنگ محصول مشاهده می‌شود، مایع پایه این خط چشم بی رنگ بوده و فقط دارای اکلیل‌های رنگی مختلف می‌باشد و با توجه به این موضوع، می‌توانید برای جلوه بیشتر، از این خط چشم روی خط چشم مشکی یا سفید استفاده کنید.

خط چشم رنگی ماژیکی

خط چشم‌های رنگی ماژیکی اخیرا وارد بازار شده‌اند و تفاوت آن‌ها با خط چشم ماژیکی مک اکلیلی، در بافت اولیه آن‌ها می‌باشد؛ به این صورت که مایع پایه آن‌ها رنگی بوده و برای راحتی در استفاده، دارای سر ماژیکی هستند. لازم به ذکر است که این نوع خط چشم رنگی ماژیکی با توجه به شرکت تولید کننده، می‌تواند جلوه شاین یا مات داشته باشد. از انواع خط چشم رنگی ماژیکی می‌توان به خط چشم رنگی ماژیکی مک MAC اشاره کرد که در 8 طیف رنگی مختلف تولید می‌گردد.

تاثیر خط چشم رنگی در آرایش

همانگونه که در تصویر تست رنگ خط چشم رنگی ماژیکی شاین مک MAC مشاهده می‌شود، مایع پایه این خط چشم رنگی و مات بوده و همچنین دارای اکلیل برای ایجاد جلوه شاین می‌باشد. این مدل خط چشم به علت دارا بودن پایه رنگی، به کشیدن خط چشم پایه نیازی ندارد.

مداد چشم رنگی اکلیلی

همانطور که می‌دانید، کشیدن خط چشم مایع برای بعضی از افراد سخت و زمان‌بر می‌باشد؛ به منظور برطرف کردن این معضل، مداد چشم‌های رنگی وارد بازار شدند تا زمان کمتری برای کشیدن خط چشم صرف شود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که کشیدن خط چشم مایع را کاری دشوار و طاقت فرسا می‌دانید، استفاده از مداد چشم اکلیلی فلورمارFlormar به شما پیشنهاد می‌گردد. این محصول به علت دارا بودن کیفیت بالا و بافت جامد و روان، بهترین گزینه برای شماست. مداد چشم رنگی فلورمار در طیف رنگی گشترده‌ای ارائه شده و دارای دانه‌های ریز گلیتر می‌باشد که باعث ایجاد جلوه شاین در چشم‌ها می‌گردد.

تاثیر خط چشم رنگی در آرایش

سرمه رنگی

در سال‌های اخیر مداد چشم‌هایی با بافت شمعی تولید شده‌اند که کار را برای مصرف کنندگان راحت‌تر می‌کنند. بافت شمعی مداد چشم باعث روان و راحت‌تر کشیده شدن آن می‌گردد و همچنین رنگ‌دهی آن را بیشتر می‌کند. سرمه رنگی همان مداد چشم شمعی رنگی بوده که با این عنوان در بازار معرفی شده و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است.

تاثیر خط چشم رنگی در آرایش

در ادامه این مطلب، به پرطرفدارترین رنگ‌های خط چشم و دلایل انتخاب آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خط چشم آبی کاربنی

رنگ آبی کاربنی از جذاب‌ترین رنگ‌هاست که با استفاده از آن در آرایش چشم باعث جلب توجه بیشتری به چشم‌ها می‌گردد. اکثر ایرانیان چشم و ابروی قهوه‌ای تیره یا مشکی دارند. رنگ آبی کاربنی با رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی ترکیب خاص و جذابی ایجاد می‌کند و جلوه زیباتری به چشم‌ها می‌دهد.

خط چشم قهوه ای

زمانی که مداد چشم مشکی تولید و روانه بازار شد، جای خالی مداد چشم‌های رنگی حس می‌شد. پس از گذشت مدتی، مداد چشم قهوه‌ای جایگزین مداد چشم مشکی شد؛ چرا که خط چشم قهوه‌ای چشم‌های با رنگ تیره را جذاب‌تر و زیباتر می‌کند. خط چشم قهوه‌ای برای افرادی مناسب است که چشم‌های قهوه‌ای تیره یا مشکی دارند؛ چرا که چشم‌ها را دودی جلوه می‌دهد و نمای خاصی در چهره ایجاد می‌کند. با این وجود، برای چشم‌هایی با رنگ روشن مثل آبی یا سبز چندان مناسب نیست. رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس