خنک اولین بازی یاسمن فرمانی در سوپرلیگ بلژیک/ آغاز ماجراجویی شارلروا در فوتبال زنان با یک ستاره ایرانی


تیم فوتبال شارلروا امروز ماجراجویی اش در رقابت های سوپرلیگ فوتبال زنان بلژیک به طور رسمی و البته با حضور یک ستاره ایرانی آغاز خواهد کرد.

به گزارش" ورزش سه" شارلروا برای اولین بار در سوپرلیگ زنان بلژیک تیم دارد و از امروز حضورش در این رقابت ها را شروع می کند. شارلروا در حالی امروز در زمین تیم خنک به مصاف به این تیم می رود که یاسمن فرمانی یکی از ستاره های فوتبال زنان ایران نیز در ترکیبش حضور دارد.

خنک اولین بازی یاسمن فرمانی در سوپرلیگ بلژیک/  آغاز ماجراجویی شارلروا در فوتبال زنان با یک ستاره ایرانی


یاسمن فرمانی بازیکن تیم فوتبال زنان ملوان و رده های سنی تیم ملی ایران ، چند روز قبل قرارداد رسمی اش را با تیم فوتبال زنان شارلروا به امضا رساند تا در این فصل نماینده فوتبال زنان ایران در فوتبال بلژیک باشد. یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده دیگر بازیکن ملی پوش ایرانی است که در تیم شارلروا بازی می کند.


فرمانی امیدوار است که در فصلی که همسرش علی قلی زاده بازی های درخشانی را در ترکیب شارلروا داشته او نیز در تیم زنان این باشگاه بتواند نمایش خوبی داشته باشد. یاسمن فرمانی و علی قلی زاده اولین زوج فوتبالیست ایرانی هستند که در یک باشگاه اروپایی بازی می کنند.


اسپورتینگ شارلروا تا قبل از این در بالاترین سطح فوتبال بلژیک تیمی در رده زنان نداشت و این اولین حضور این تیم در سوپرلیگ فوتبال زنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !