مهدی طارمی دوباره عکس یک شد!


مهاجم ملی پوش ایرانی این روز‌ها خبر اصلی روزنامه‌های پرتغالی است.

داستان جدایی مهدی طارمی از ریوآوه و پیوستنش به باشگاه پورتو وارد فاز تاره تری شده است.

مشتریان مهدی طارمی در فوتبال پرتغال، درست در آخرین ثانیه ها، امید زیادی دارند او را به خدمت بگیرند. ستاره‌ای که در این فصل با زدن ۱۸ گل، یکی از دو گلزن برتر لیگ بود در آستانه پیوستن به باشگاه پورتو، یکی از دو باشگاه سرشناس پرتغال و البته یکی از باشگاه‌های صاحب نام اروپایی است.

آنطور که روزنامه «اوژوگو» عکس مهدی طارمی را در صفحه اول کار کرده و خبرش را رفته، مهدی طارمی قرار است روز یکشنبه با پورتو قراردادش را امضا کند و همه چیز تمام شود.

مهدی طارمی دوباره عکس یک شد!

این روزنامه درباره رقم این قرارداد می‌نویسد طارمی در ازای ۵ میلیون یورو به علاوه یک بازیکن، از ریوآوه جدا می‌شودو به پورتو می‌رود. «اوژوگو» همچنین نوشته که طارمی تست کرونا داده و با مشخص شدن نتیجه اش راهی پرتغال خواهد شد.

با این حال به غیر از «اوژوگو»، روزنامه «رکورد» هم عکس مهدی طارمی را در صفحه اولش کار کرده و این بار خبر داده اگرچه طارمی در آستانه توافق با پورتو است، ولی باشگاه لیسبون امید زیادی دارد این بازیکن ایرانی با پیشنهاد دستمزد ۱.۲ میلیون یورویی موافقت کند و به جای پورتو سر از اسپورتینگ لیسبون در بیاورد.

مهدی طارمی دوباره عکس یک شد!

مهدی طارمی پیش از این در گفتگو با یک رسانه پرتغالی خبر پیوستنش به پورتو را تایید کرده بود.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

هرچه می توانید آدامس بجوید تا از سلامت خود مراقبت کنید | 92.9 هزار طلا چقدر گران خواهد شد؟ | 42.8 هزار طلا باز هم سقوط کرد | 73.8 هزار سقوط آزاد دلار در راه است؟ | 34.5 هزار پایان روز های خوش طلا نزدیک است+تحلیل تکنیکال | 113.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟