یاد حاج قاسم هنگام شعرخوانی صابر خراسانی در مدح امام حسین (ع)


یاد حاج قاسم هنگام شعرخوانی صابر خراسانی در مدح امام حسین (ع)

ویدئویی زیبا از شعرخوانی صابر خراسانی در وصف سیدالشهدا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در این شعر را مشاهده می‌کنید.

یاد حاج قاسم هنگام شعرخوانی صابر خراسانی در مدح امام حسین (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال اولین محرمی است که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل شده و با پر کشیدنشان داغی بر دل مردم ایران نهاده اند. طریقه خاص شهادت سردار سلیمانی ایرانیان دلسوخته و عاشقان اهل بیت (ع) را به یاد مصائبی که بر خانواده امام حسین (ع) در واقعه جانگداز عاشورا وارد شد می‌اندازد.

بیشتر بخوانید

اولین محرم بدون تو!/ ویدئویی از تصاویر ماندگار شهید سلیمانی ترند شدن هشتگ #ما_ملت_امام_حسینیم برای دومین روز پیاپی در محرم امسال عجب محرم غریبی است؛ بی کربلا، بی اربعین، بی سردار!

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و به دلیل اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده است شیعیان ایرانی روش جدیدی از عزاداری در خیمه اباعبدالله (ع) را تجربه کنند، فعالیت فعالان فضای مجازی در راستای اعتلای فرهنگ عاشورا و ترویج مفاهیم قیام امام حسین (ع) بیش از پیش نمود یافته است. محرم امسال شاهد انتشار ویدئو‌هایی شامل شعرخوانی شاعران برجسته کشور در مدح شهدای کربلا هستیم.

به تازگی کانال تلگرامی سردار سلیمانی ویدئوی زیبایی از شعرخوانی صابر خراسانی در وصف سید و سالار شهیدان را منتشر کرده است؛ خراسانی در ابیاتی از این شعر به شهادت حاج قاسم اشاره می‌کند و یاد ایشان را در محرم امسال گرامی می‌دارد.

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید