فیلم دعوای وحشتناک ارازل با قمه بر سر یک زن در میدان ونک


فیلم دعوای وحشتناک ارازل با قمه بر سر یک زن در میدان ونک

اراذل و اوباش Thugs متاسفانه یکی از مفاهیمی است که تعریف دقیقی برای آن وجود ندارد و همین موضوع بیم برخورد سلیقه‌ای با این کلمه و استفاده‌ی گاه حتی سیاسی از آن را ایجاد می‌کند. گه گاه شنیده می‌شود که در منطقه‌ای یا مناطقی تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند. /فیلم دعوای وحشتناک ارازل قمه بر یک زن میدان ونک/ در این بخش خبری دعوای ارازل و اوباش...

اراذل و اوباش Thugs متاسفانه یکی از مفاهیمی است که تعریف دقیقی برای آن وجود ندارد و همین موضوع بیم برخورد سلیقه‌ای با این کلمه و استفاده‌ی گاه حتی سیاسی از آن را ایجاد می‌کند. گه گاه شنیده می‌شود که در منطقه‌ای یا مناطقی تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند. /فیلم دعوای وحشتناک ارازل قمه بر یک زن میدان ونک/

در این بخش خبری دعوای ارازل و اوباش با قمه و به جان هم افتادن به طرز وحشتناک خبر اجتماعی و متاثر کننده ای است که نیاز به بررسی و پاکسازی جدی کشور از وجوداین افراد است.

اراذل و اوباش چه کسانی هستند؟

انصاف نیوز تلاش کرده تا طی گزارش مردمی و همچنین گفت‌وگو با عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری و سید حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاری ایران به این سوال پاسخ دهد. خرمشاهی می‌گوید تعریف قانونی‌ای از اراذل و اوباش وجود ندارد و تعریف عرفی آن را شهره بودن به شرارت می‌داند اما تاکید می‌کند که بدون ارتکاب جرم نمی‌توان افراد را به خاطر گذشته‌شان دستگیر کرد.

موسوی چلک نیز به بخشنامه‌ی تشکیل پرونده‌ی شخصیت متهم که از طرف رئیس قوه‌ی قضاییه صادر شده است اشاره می‌کند و می‌گوید با وجود این بخشنامه اداره‌ی مددکاری در همه‌ی واحدهای قضایی تشکیل خواهد شد که دسترسی افراد متخلف مثل اراذل و اوباش را به مددکاری بیشتر می‌کند.
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه پنجمین مرحله از طرح ظفر در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت به بازداشت عوامل تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد پرداخت و اظهار داشت: تقریبا تمام متهمان این پرونده که ۱۲ نفر هستند، بازداشت شده‌اند.

وی گفت: این افراد اکثرا دارای سوابق متعدد در زمینه drugs مواد مخدر به‌خصوص شیشه هستند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: این متهمان با استفاده از فروش مواد مخدر به اموال بزرگی دست پیدا کرده و در مناطقی همچون زعفرانیه و سعادت‌آباد نمایشگاه‌های میلیاردی خریداری کرده‌اند.

سردار رحیمی موضوع اصلی درگیری وحشتناک و تیراندازی این افراد را در منطقه سعادت‌آباد مسائل اخلاقی و یک زن مطلقه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: به‌زودی عاملان این اقدام برای بازسازی صحنه جرم به منطقه سعادت‌آباد و محل وقوع بازگردانده می‌شوند تا هیمنه پوشالی آنان با حقارت از بین برود و درس عبرتی برای بقیه باشد که با امنیت مردم بازی نکنند چراکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است.

The thugs of the movie The terrible fight of Arazel with a club over a woman in Vanak Square

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج