تور دوچرخه‌سواری فرانسه؛ هر تیم دو مبتلا به کرونا داشته باشد اخراج می‌شود


تور دوچرخه‌سواری فرانسه؛ هر تیم دو مبتلا به کرونا داشته باشد اخراج می‌شود

شفقنا- سرانجام مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس آغاز خواهد شد؛ اما این بار کرونا شرایط بی‌سابقه‌ای برای این مسابقات ایجاد کرده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، مقامات مسئول در مسابقات دوچرخه سواری تو فرانسه اعلام کرده‌اند باوجود شیوع کرونا، این مسابقات را برگزار خواهند کرد اما هر تیم که دو عضو آن به کرونا مبتلا باشند، از مسابقات اخراج خواهند […]

تور دوچرخه‌سواری فرانسه؛ هر تیم دو مبتلا به کرونا داشته باشد اخراج می‌شودتور دوچرخه‌سواری فرانسه؛ هر تیم دو مبتلا به کرونا داشته باشد اخراج می‌شود

شفقنا- سرانجام مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس آغاز خواهد شد؛ اما این بار کرونا شرایط بی‌سابقه‌ای برای این مسابقات ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، مقامات مسئول در مسابقات دوچرخه سواری تو فرانسه اعلام کرده‌اند باوجود شیوع کرونا، این مسابقات را برگزار خواهند کرد اما هر تیم که دو عضو آن به کرونا مبتلا باشند، از مسابقات اخراج خواهند شد. نکته مهم اینجاست که این ممنوعیت شامل همه اعضای تیم حتی مربیان و دستیاران می‌شود.

مسئول مسابقات توردوفرانس اعلام کرده به دلیل مقررات سخت ستاد مبارزه با کرونا در فرانسه، از هر تیم ۳۰ نفره ۲ نفر به کرونا مبتلا باشند، کل تیم کنار گذاشته خواهند شد.

برگزاری مسابقات توردوفرانس درحالی است که تعداد مبتلایان به کرونا در فرانسه هر روز افزایش می‌یابد.

خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببییند

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»