کشف یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان


رکنا: فرمانده مرزبانی ناجا از کشف یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در مرزهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی «مکسوخته» شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد، مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه ۸۲۰ کیلوگرم تریاک، ۳۴۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه، سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را به وسیله دو دستگاه خودرو نیسان وارد کشور کنند، با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و ضمن رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف دو دستگاه خودرو مقدار ۵۰۵ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه‌ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟