برگزاری ویژه برنامه شام غریبان سید الشهدا (ع) در حرم مطهر رضوی


برگزاری ویژه برنامه شام غریبان سید الشهدا (ع) در حرم مطهر رضوی

در شام غریبان سید الشهدا (ع) طبق سنت هرساله ویژه برنامه شام غریبان با حضور خدام، اما این بار فقط در حرم امام رضا (ع) و مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن انقلاب اسلامی برگزار می‌‏شود.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری تاسوعا و عاشورای حرم امام رضا(ع) را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، با بیان اینکه از ابتدای محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در حرم مطهر رضوی با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شده است، در تشریح برنامه‌های عاشورای حسینی در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: ویژه برنامه‌های عزاداری روز عاشورا نیز ساعت ۹ صبح روز یکشنبه در مسجد گوهرشاد با مدیحه سرایی مداحان حرم مطهر رضوی آغاز شده است که در این مراسم آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی به سخنرانی و مقتل خوانی می‎پردازد.


وی خاطرنشان کرد: در شام غریبان سید الشهدا (ع) طبق سنت هرساله ویژه برنامه شام غریبان با حضور خدام، اما این بار فقط در حرم امام رضا (ع) و مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن انقلاب اسلامی برگزار می‌‏شود.


گنابادی نژاد گفت: این مراسم‌ها از نمایشگر‌های پهن پیکر در صحن‌های حرم مطهر و همچنین از طریق درگاه اینترنتی رضوی تی وی، به صورت زنده قابل مشاهده است.

منبع: آستان نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور