شانزدهمین قهرمانی آرسنال، شکست دوباره لیورپول


شانزدهمین قهرمانی آرسنال، شکست دوباره لیورپول

نودوهشتمین دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های انگلیس - کامیونیتی شیلد 2020 - در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار و تیم آرسنال شانزدهمین بار قهرمان شد.

شانزدهمین قهرمانی آرسنال، شکست دوباره لیورپولبه کزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، در این دیدار تیم لیورپول - قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس - به مصاف آرسنال - قهرمان فصل گذشته جام حذفی انگلیس رفت. در وقت قانونی دو تیم به تساوی ۱ - ۱ رسیدند که پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی در دقیقه ۱۲ برای آرسنال و تاکومی مینامینو هافبک ژاپنی در دقیقه ۷۳ برای لیورپول گلزنی کردند.
بدین ترتیب برای تعیین قهرمان کار به ضربات پنالتی کشید که تیم ۵ - ۴ و در مجموع ۶ - ۵ پیروز و قهرمان شد. لیورپولی‌ها سال قبل نیز در ضربات پنالتی در جام کامیونیتی شیلد مغلوب منچسترسیتی شده بودند.
این چهارمین بار بود که دو تیم در جام کامیونیتی شیلد به مصاف هم رفتند. لیورپول در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۸۹ برنده شد و آرسنال نیز در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۲۰ پیروز شد. فصل قبل تیم منچسترسیتی ششمین بار قهرمان شد.
در تاریخ سوپرجام انگلیس که از سال ۱۹۰۸ سابقه برگزاری دارد و قبلا با نام چریتی شیلد برگزار می‌شد، تیم منچستریونایتد با ۲۱ قهرمانی رکورد دار است و تیم‌های آرسنال با ۱۶، لیورپول با ۱۵ و اورتون با ۹ قهرمانی دوم، سوم و چهارم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس