ریسینگ پوینت قانونی باشد با چهار ردبول به پیست خواهیم آمد


فرمول یک ایران – کریستین هورنر تهدید کرد که اگر خودروی RP20 ریسینگ پوینت قانونی شناخته شود، چهار خودروی ردبول خواهد ساخت تا با چهار خودروی مرسدس مسابقه دهند. ردبول مالکیت دو تیم ردبول ریسینگ و آلفاتاوری را به عهده دارد و پس از حواشی پیش آمده حول خودروی ریسینگ پوینت و اگر این خودرو این ماجرای قانونی را موفقیت آمیز طی کند، هورنر چهار خودروی یکسان...

فرمول یک ایران – کریستین هورنر تهدید کرد که اگر خودروی RP20 ریسینگ پوینت قانونی شناخته شود، چهار خودروی ردبول خواهد ساخت تا با چهار خودروی مرسدس مسابقه دهند.

ردبول مالکیت دو تیم ردبول ریسینگ و آلفاتاوری را به عهده دارد و پس از حواشی پیش آمده حول خودروی ریسینگ پوینت و اگر این خودرو این ماجرای قانونی را موفقیت آمیز طی کند، هورنر چهار خودروی یکسان را برای فصل بعد به پیست می آورد:

از دید ردبول، برای ما این مسئله مهم است به این خاطر که ما می خواهیم بدانیم که چه چیزی مجاز است و چه چیزی نیست. ردبول اختصاصا مالکیت 100 درصد دو تیم را به عهده دارد. هیچ دو تیم دیگری در پیست نیستند که چنین شرایطی را داشته باشند.

بنابراین اگر مدل ریسینگ پوینت مجاز باشد، ما نیز همین مسیر را طی می کنیم و با چهار خودروی یکسان سال بعد به پیست خواهیم آمد. اما من اعتقاد دارم به چیزی که نسبت به آن توافق شده و چیزی که رای گیری شده تا کاملا تعیین تکلیف شود.

هورنر در مورد کناره گیری رنو از دادگاه تجدید نظر بیان کرد:

من مطمئنم که رنو این اطمینان را داشت که این مسئله در قوانین 2021 به بعد به خوبی برطرف می شود. در غیر این صورت من نمی توانم باور کنم که آنها از دادگاه تجدید نظر کناره گیری کرده باشند.

هیچ صحبتی با رنو نداشتم تا منطق پشت این کناره گیری را درک کنم اما تنها می توان فرض کرد که آنها اطمینان داشتند که این مسئله برطرف می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک