فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا


فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا

دی‌اس برند لوکس سیتروئن است که با هدف رقابت با بزرگان لوکس‌سازی یعنی ژرمن‌ها پای به میدان گذاشته اما به نظر می‌رسد این برند لوکس فرانسوی در رسیدن به هدف خود چندان موفق نبوده است زیرا هرچند سهم بازار دی‌اس در فرانسه به بیش از 10 درصد افزایش یافته است اما در بریتانیا امسال موفق … The post فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا appeared first...

دی‌اس برند لوکس سیتروئن است که با هدف رقابت با بزرگان لوکس‌سازی یعنی ژرمن‌ها پای به میدان گذاشته اما به نظر می‌رسد این برند لوکس فرانسوی در رسیدن به هدف خود چندان موفق نبوده است زیرا هرچند سهم بازار دی‌اس در فرانسه به بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است اما در بریتانیا امسال موفق به فروش تنها ۱,۱۴۶ خودرو شده است. این عدد کمتر از ۱۰ درصد از فروش سیتروئن در این کشور و حدود ۲ درصد از فروش مرسدس در بریتانیا است.

فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا

به همین دلیل، به گفتۀ مدیرعامل دی‌اس بریتانیا «آلن دکات»، این برند لوکس فرانسوی قبل از عرضهٔ هر مدل جدیدی به دنبال تثبیت موقعیت خود در بازار خواهد بود که این مهم با افزایش آگاهی مردم از برند دی‌اس آغاز می‌شود. وی در ادامه گفته است:

ما ۰.۱۴ درصد از سهم بازار بریتانیا را در اختیار داریم که ما را به رقیب کوچکی تبدیل کرده است. ما میدانیم که شاید ۲۰-۳۰ سال زمان ببرد تا با برندهای پریمیوم همراه شویم. انگلیس یکی از رقابتی‌ترین بازارها در اروپا برای خودروهای پریمیوم است. ما باید خود را بشناسانیم تا دریابند ما چه کسی هستیم. ما باید توضیح دهیم از کجا هستیم و چه محصولات منحصربه‌فردی داریم

فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا

البته دراین‌بین موضوع مثبتی هم وجود دارد زیرا اخیراً دی‌اس به اولین خودروساز پریمیوم اروپا تبدیل شد که هم‌اکنون اهداف دقیق تولید دی‌اکسید کربن برای سال ۲۰۲۱ را برآورده کرده است. این شرکت در حال حاضر نه‌تنها مدل‌های DS 3 کراس‌بک و DS 7 کراس‌بک را با پیشرانه‌های درون‌سوز یورو ۶ و گزینه‌های پلاگین‌هیبریدی عرضه می‌کند بلکه نسخهٔ تمام الکتریکی DS 3 E-Tense را هم ارائه کرده است.

فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا

در همین حال، سدان آیندهٔ DS 9 که رقیب ب‌ام‌و سری ۵ و آئودی A6 خواهد بود هم در نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی ارائه خواهد شد. به گفتهٔ دکات، DS 9 نه از لحاظ فروش بلکه از جهت نشان دادن توانایی‌های دی‌اس، محصول مهمی برای این شرکت است. دی‌اس قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ صرفاً قوای محرکهٔ الکتریکی‍شده را ارائه کند تا بیش از این تولید دی‌اکسید کربن را کاهش دهد.

فروش بسیار پایین برند لوکس دی‌اس در بریتانیا

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس