میزان شهریه دانشگاه تهران اعلام شد


جزئیات شهریه مقاطع تحصیلی دانشجویان (نوبت دوم شبانه) آموزش‌های الکترونیکی و پردیس‌های خودگردان برای سال تحصیلی 1399- 1400 دانشگاه تهران از سوی معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام شد.

آفتاب‌‌نیوز :

براساس صورت جلسه هیات رئیسه دانشگاه تهران شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی برای گروه‌های آموزشی، علوم انسانی، علوم رفتاری، هنر و رشته‌های فنی و علوم کشاورزی در نیم سال تحصیلی جدید بدون افزایش شهریه نسبت به سال قبل اعمال خواهد شد، اما در نیم سال دوم به بعد شهریه دانشجویان حدود ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت. همچنین شهریه دانشجویان مقاطع دکتری عمومی دامپزشکی برای نوبت دوم مهمان نیز با افزایش حدود ۲۰ درصدی مواجه خواهد شد.

براساس اعلام دانشگاه تهران؛ شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد ورودی نیم سال تحصیلی ۹۹۰-۱۴۰۰ نیز در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم رفتاری در نوبت دوم و آموزش‌های الکترونیکی در نیم سال اول افزایش نخواهد یافت و هما شهریه سال قبل دریافت خواهد شد و از نیم سال دوم به بعد شهریه این گروه‌های آموزشی حدود ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

میزان شهریه دانشگاه تهران اعلام شد

همچنین شهریه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و دستیاران دامپزشکی نیز در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم رفتاری و سایر گروه‌ها در نوبت دوم و پردیس‌های خودگردان نیز در نیم سال اول افزایش نمی‌یابد، اما از نیم سال دوم به بعد افزایش ۱۵ درصدی شهریه را خواهیم داشت.

طبق اعلام دانشگاه تهران شهریه دانشجویان مقطع کارشناسی، پردیس کیش برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ در رشته‌های هنر، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و علوم رفتاری برای نیم سال جاری افزایش نخواهد یافت و همان شهریه مصوب سال قبل اعمال می‌شود. ضمن این که شهریه دانشجویان انتقالی خارج به داخل برابر با شهریه پردیس کیش خواهد بود.

شهریه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پردیس‌های خودگردان نیز برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در گروه‌های آموزشی علوم انسانی علوم رفتاری و سایر گروه‌ها افزایش نخواهد یافت و همان شهریه مصوب سال پیش اعمال می‌شود.

دانشگاه تهران اعلام کرده است که شهریه دانشجویان متقاضی مهمانی از سایر دانشگاه‌ها در کلیه واحد‌های دانشگاه با تایید کمیسیون موارد خاص معادل تعرفه‌های اعلام شده محاسبه خواهد شد. ضمن این که شهریه دانشجویان پذیرفته شده در دوره‌های مشترک سال ۹۹ معادل شهریه پردیس‌های خودگردان اعمال می‌شود.

همچنین شهریه واحد‌های جبرانی، روزانه، نوبت دوم و مجازی دانشجویان دانشگاه تهران نیز با توجه به اعلام دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور و معادل تعرفه شهریه دانشجویان کارشناسی در ورودی همان سال و مطابق مقررات دریافت خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022