ساخت و مرمت 16 مدرسه از سوی نفت و گاز اروندان


ساخت و مرمت 16 مدرسه از سوی نفت و گاز اروندان

16 باب مدرسه و دو منزل مسکونی در مناطق همجوار تأسیسات شرکت نفت و گاز اروندان از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان این شرکت ساخته و مرمت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، رحمان توکلی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان این شرکت با بیان این مطلب گفت: از مجموع مدارس عنوان‌شده، دو باب احداث، دو باب تعمیرات اساسی و در ۱۲ مدرسه تعمیرات جزیی انجام شده است.

وی افزود: واحد بسیج سازندگی شرکت نفت و گاز اروندان با همیاری ساکنان، ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای شرعیه سیدعبود و سه کلاسه در دارخوین و دیوارکشی و تعمیر کلاس‌ها را در روستاهای سویچتی‌اولیا و سفلی ساخته و مرمت کرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اینکه فعالیت‌های این پایگاه در گستره عملیاتی مناطق غرب کارون شامل خرمشهر، شادگان، سوسنگرد، هویزه و دارخوین تمرکز دارد، گفت: تأمین مصالح برای تعمیر دو واحد مسکونی افراد نیازمند در خرمشهر و دارخوین، تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی شامل ماسک و ماده ضدعفونی و لوازم‌التحریر از اقدام‌های این پایگاه برای تأمین بخشی از نیازهای مناطق همجوار تأسیسات بوده که همسو با اهداف مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

توکلی اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ بیش از ۴۰ نفر از بسیجیان عضو این پایگاه در کاری جمعی نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری و روستایی اقدام و بین ساکنان منطقه اقلام بهداشتی توزیع کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...