دستگیری 12 تروریست داعشی در عراق


دستگیری 12 تروریست داعشی در عراق

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان اطلاعات عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: اداره اطلاعات الانبار 12 تروریست را به دلیل وابستگی آنها به باندهای داعش، مطابق مفاد ماده 4 تروریسم دستگیر کرد. این بیانیه افزوده، دستگیرشدگان در زمان کنترل گروه های تروریستی بر استان، در رده نیروی امنیتی، سرباز و مسؤول آموزش اردوگاه های داعش در دولت های...

دستگیری 12 تروریست داعشی در عراق
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان اطلاعات عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: اداره اطلاعات الانبار ۱۲ تروریست را به دلیل وابستگی آنها به باندهای داعش، مطابق مفاد ماده ۴ تروریسم دستگیر کرد.

این بیانیه افزوده، دستگیرشدگان در زمان کنترل گروه های تروریستی بر استان، در رده نیروی امنیتی، سرباز و مسؤول آموزش اردوگاه های داعش در دولت های خودخوانده «فلوجه، الانبار و فرات» کار می کردند.

در بازجویی های مقدماتی، تروریست های بازداشت شده به جنایت ها و عضویت خود در باندهای داعش اعتراف کرده اند.

در این بیانیه تصریح شده که دستگیرشدگان در بسیاری از عملیات تروریستی با هدف کشتن نیروهای امنیتی، بمب گذاری و قتل شهروندان شرکت داشتند و پس از عملیات آزادسازی استان الانبار به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده بودند و پیش از دستگیری، برای انجام عملیات تروریستی وارد عراق شده بودند.

استان الانبار در غرب عراق از مراکز اصلی فعالیت هسته های خفته و بقایای گروه تروریستی داعش به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه داعش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل