خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی پی بی 360


خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی پی بی 360

شاید اگر سال گذشته کسی در مورد تلویزیون شیائومی یا لپ‌تاپ شیائومی مطلبی بیان می‌کرد، باور آن سخت بود که آیا اصلا چنین محصولاتی وجود دارد یا اصلا شیائومی تلویزیون و لپ‌تاپ می‌سازد؟

طی یک سال گذشته روند رو‌به‌رشد شیائومی در بازار لوازم مذکور آن‌چنان چشمگیر بود که شیائومی را می‌توان از بازیگران اصلی در این حوزه‌ها دانست. رمز موفقیت شیائومی را می‌توان کیفیت خوب درکنار قیمتی رقابتی دانست.

داتیس سرویس، سعی در تحقق معنای واقعی گارانتی

شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه (گارانتی داتیس سرویس) ارائه دهنده‌ی گارانتی رسمی محصولات کامپیوتری شیائومی در ایران است. شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه کار خود را به‌صورت رسمی با دریافت نمایندگی سه محصول لپ‌تاپ، مانیتور و تلویزیون شیائومی از شرکت شیائومی شروع کرد. در آینده‌ای نزدیک نیز قصد دارد تا سایر محصولات این شرکت را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

تلویزیون شیائومی (4s (Xiaomi Mi TV 4S، مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی مدل Xiaomi Mi Surface Curved Display و لپ‌تاپ شیائومی از سری‌های ردمی یا Redmi و می پرو یا Mi pro از آخرین محصولاتی است که تحت گارانتی شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه قرار گرفته‌اند.

کیفیت گارانتی در نمایندگی شیائومی در تهران

باتوجه‌به ارتباط نزدیک بین شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه (نمایندگی شیائومی در تهران) با تأمین‌کنندگان شرکت شیائومی، فرایند تأمین لوازم و قطعات محصولات گارانتی شده همگی با مشاوره‌ی شرکت اصلی در چین صورت می‌پذیرد.

چنین ارتباط تنگانگی منجر به تأمین سریع و با کیفیت لوازم و قطعات یدکی محصولات دارای گارانتی شده است. به همین دلیل در حین فرایند فروش، به خریداران عزیز اطمینان خاطر داده می‌شود که در مدت ۱۸ ماه گارانتی داتیس سرویس، تیم گارانتی با تمام قوا درکنار خریداران عزیز است.

چگونگی استفاده از گارانتی داتیس سرویس

پیرو مذاکرات انجام شده، قراردادی در اواخر سال ۹۸ بین شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه به‌عنوان شرکت گارانتی‌دهنده با فروشگاه اینترنتی pb360.ir بسته شد. نظر به سابقه و توانایی سایت پی بی ۳۶۰ در توزیع سریع و ارزان کالاهای الکترونیکی در سرتاسر ایران، شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه متعهد گردید که صرفا محصولات کامپیوتری دارای گارانتی شیائومی را ازطریق این وب‌سایت به فروش برساند. البته حق فروش محصولات مشابه و بدون گارانتی شیائومی برای سایت pb360.ir محفوظ است.

باتوجه‌به ثبت رسمی شماره‌ی سریال محصولات دارای گارانتی در پایگاه اطلاعات داتیس سرویس، مشتریان عزیز برای بهره‌برداری از خدمات گارانتی داتیس سرویس فقط لازم است که در حین خرید، گزینه ی گارانتی ۱۸ ماهه داتیس سرویس را انتخاب کنند.

خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی پی بی 360

چرا باید قطعات و لوازم شیائومی را با گارانتی داتیس سرویس انتخاب کنید؟

باتوجه‌به مشکلات بین‌المللی که همیشه کشورمان با آن درگیر بوده، تجربه نشان داده است که تجار ایرانی درحال‌حاضر فقط می‌توانند روی تجارت آزاد و بدون دردسر با کشور چین حساب کنند. در سال‌های اخیر، صنایع الکترونیکی چین پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

شرکت شیائومی را می‌توان یکی از صنایع پیشتاز درساخت لوازم الکترونیکی و کامپیوتری دانست. به‌دلیل وجود راه‌های قانونی ارتباط بین طرف‌های ایرانی و چینی، امکان مشاوره، تأمین قطعات یدکی و جانبی و برگشت دادن لوازم الکترونیکی معیوب به چین امکان‌پذیر است. با وجود چنین مسیر مطمئن گارانتی شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه اقدام به دریافت نمایندگی در حوزه ی قطعات کامپیوتری از شرکت شیائومی نمود. خوشبختانه تاکنون حوزه‌های تلویزیون شیائومی، لپ‌تاپ شیائومی و مانیتور شیائومی تحت گارانتی داتیس سرویس قرار گرفته و این حوزه در حال افزایش است.

باتوجه‌به مراودات روبه‌رشد شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه با طرف چینی، عموماً کالاهای معیوب جهت رفع عیب به شرکت شیائومی در چین ارسال می‌شود و وسیله‌ای نو دراختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا اسباب رضایت آن‌ها فراهم شود. بااین‌حال، شرکت داتیس تجارت برتر خاورمیانه با داشتن تیمی مجرب فنی، اشکالات جزئی را در محل دفتر خدمات تعمیرات این شرکت برطرف می‌کنند.

خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی پی بی 360

علاوه بر این، کارد فنی در حوزه‌ی نرم‌افزار به‌صورت روزانه با کارشناسان چینی در تماس هستند تا مشکلات پیش آمده در حوزه ی نرم‌افزار برای مشتریان عزیز در اسرع وقت مرتفع شود. در این زمینه می‌توان به آموزش کارد فنی داتیس سرویس جهت نصب و راه‌اندازی گوگل اندروید تی وی از طرف شرکت شیائومی اشاره کرد.

این امر به‌گونه‌ای بوده است که هموطنان عزیزی که دارای تلویزیون اندروید با مارکی غیر از شیائومی هستند، مشکلات خود را با کادر فنی داتیس سرویس مطرح کنند. ما بر خود واجب می‌دانیم که مشکل هر یک از هم‌وطنان را در صورت امکان برطرف نماییم. همچنین، داتیس سرویس تنها شرکت ایرانی است که لپ‌تاپ‌های شیائومی را با ویندوز ۱۰ انگلیسی و نه چینی عرضه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق