بازگشت استراماچونی به استقلال قانونی است؟ حرفهای جنجالی نورشرق


بازگشت استراماچونی به استقلال قانونی است؟ حرفهای جنجالی نورشرق

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به قانون وضع شده و این‌‌که برای فرهاد مجیدی کارت سرمربیگری پس از جدایی استراماچونی صادر شده، بازگشت این مربی ایتالیایی طبق قانون امکان ندارد. نوشته بازگشت استراماچونی به استقلال قانونی است؟ حرفهای جنجالی نورشرق اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازگشت استراماچونی به استقلال قانونی است؟ حرفهای جنجالی نورشرق

نورشرق: گمانه‌زنی‌هایی رسانه‌ای شکل گرفت اما خارج از مصوبه است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۰
بازگشت استراماچونی به استقلال قانونی است؟ حرفهای جنجالی نورشرق

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به قانون وضع شده و این‌‌که برای فرهاد مجیدی کارت سرمربیگری پس از جدایی استراماچونی صادر شده، بازگشت این مربی ایتالیایی طبق قانون امکان ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از کشمکش‌های بسیار فراوان درباره جدایی فرهاد مجیدی و بازگشت دوباره آندره‌آ استراماچونی، امشب جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفتگو با “فوتبال برتر” آن را رد کرد و گفت امکان بازگشت این مربی ایتالیایی وجود ندارد؛ او در تصریح این قانون گفت:

هدف‌گذاری این مصوبه که در وهله اول مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ بود و سپس به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسید، برای هیچ باشگاهی به خصوصی یا مربی به خصوصی نیست بلکه سیاست‌های گذاری فدراسیون فوتبال است که جزو وظایف این فدراسیون به شمار می‌رود که براساس مصالح و منافع کشور تصمیماتی را بگیرند.

جمشید نورشرق افزود:

این تصمیم گرفته شد که باشگاه‌ها از جذب مربی یا بازیکن خارجی ممنوع شوند، مبانی آن هم بارها اشاره شده است چرا که ما در دادگاه بین المللی وضعیت اصلا مناسبی نداریم و باید از نقطه آغاز شود و بتوانیم آن را ساماندهی کنیم. موضوعاتی مختلفی شکل گرفته است و اگر بخواهد بحث کارشناسی درباره آن صورت پذیرد، می‌توان مباحث بسیاری مطرح شود.

جمشید نورشرق درباره بازگشت استراماچونی هم مطابق قانون گفت:

آن‌چه که من با شفافیت می‌توانم به عنوان موضع فدراسیون فوتبال و مصوبه سازمان لیگ بگویم، در فصل جاری (لیگ بیستم) قاطعا این اتفاق خواهد افتاد هیچ یک از باشگاه‌ها بازیکن یا مربی خارجی نمی‌گیرند مگر این‌که فصل قبل برای آن‌ها بازی کرده باشد و این امکان وجود دارد تا تنها برای همان باشگاه ادامه قراردادش میسر باشد و به میدان برود. انعقاد قرارداد جدید با بازیکن یا مربی خارجی مشمول این مصوبه است.

جمشید نورشرق همچنین گفت:

حتما همینطور است آقای استراماچونی در بازگشت قرارداد جدیدی را وضع می‌کنند؛ ایشان اگر بخواهم به عبارت قانونی بگویم “ترک همکاری” کرده است و باشگاه مربی جدیدی را به استخدام در آورده و برای مربی جدید یعنی آقای مجیدی هم به عنوان سرمربی جدید باشگاه کارت صادر شده است. گمانه‌زنی‌هایی رسانه‌ای شکل گرفت اما خارج از مصوبه است و مصوبه بسیار صریح است و انعقاد قرارداد جدید مشمول ممنوعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت