زنوزی: با سوت بنیادی‌فر می‌خواهند جام را به استقلال بدهند


مالک باشگاه تراکتور درباره مسائل و حاشیه‌های فوتبال کشورمان پیش از دیدار فینال جام حذفی توضیحاتی داد. به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه‌های تبریزی درباره بازی فینال جام حذفی، گفت: من...

مالک باشگاه تراکتور درباره مسائل و حاشیه‌های فوتبال کشورمان پیش از دیدار فینال جام حذفی توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه‌های تبریزی درباره بازی فینال جام حذفی، گفت: من نمی‌گویم صددرصد برنده هستیم و به بازیکنان تیم هم گفتم که تلاش خود را بکنید که ان شاالله پیروز شوید. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که صددرصد برنده می‌شود، بارسلونا برابر بایرن مونیخ ۸ گل خورد و شکست سنگینی را متحمل شد.

الهامی با تیم تراکتور نتایج خوبی گرفته است
مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت سرمربیگری این تیم در فصل آینده گفت: الهامی با تیم ما قرارداد دارد و نقل و انتقالات هم در پیش داریم، اما به خاطر بازی فینال نمی‌خواهیم تیم به حاشیه برود. الهامی هم خوب نتیجه گرفته است و باشگاه تراکتور بعد از خصوصی سازی برای اولین بار توانسته سهمیه آسیایی بگیرد و به فینال جام حذفی راه یابد.

برای حفظ ۳ کاپیتان ملی پوش خود تلاش می کنیم
زنوزی گفت: من با حاج صفی صحبت کردم و برای این بازیکن پیشنهاد آمده است. همچنین ما با بازیکنان به صورت حرفه‌ای قرارداد بستیم و برای بازیکن آزاد شدن باید مبلغی بدهند. البته اسدی قرارداد ندارد، اما مابقی بازیکنان قرارداد دارند. سعی می‌کنیم ۳ کاپیتان ملی پوش خود را حفظ کنیم، چرا که آن‌ها بزرگ تیم ما هستند. البته اسدی قول داده در صورتی که به خارج از کشور نرفت در تراکتور بماند. ما دوست داریم که اسدی پیشرفت کند و به اروپا برود و خوشحال می‌شویم از طریق تراکتور به یک تیم بزرگ خارجی انتقال یابد. متاسفانه برخی از بازیکنان به تیم‌های خارجی درجه دوم و سوم می‌روند که ان شا الله او این ریسک را نمی‌کند.

مسائل پشت پرده برای اهدای جام قهرمانی به استقلال وجود دارد
زنوزی درباره قضاوت موعود بنیادی فر در بازی فینال جام حذفی گفت: یکسری شبهاتی بابت قضاوت بنیادی فر در بازی استقلال و سپاهان وجود داشت و او در این بازی اشتباهاتی داشته است. به هر حال نباید اظهارات گل‌محمدی به کرسی نشانده شود که نتیجه دربی پایتخت طراحی و برنامه ریزی شده بود و جام را به استقلال بدهند. احساس می‌کنم که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این مسیر را در پیش گرفتند و به آقایان هشدار می‌دهم که این کار را نکرده و با آبروی فوتبال ایران بازی نکنند. استقلالی‌ها جوانمردانه به زمین مسابقه بیایند و فوتبال خود را انجام بدهند و در مستطیل سبز نتیجه بازی را رقم بزنند. یکسری مسائل پشت پرده‌ وجود دارد که بعضی‌ها قصد دارند یک جام را به استقلال بدهند و این کار درستی نیست. من ۲ باشگاه داشتم، اما امتیازاترا بین این ۲ باشگاه تقسیم نکردیم.

او افزود: من برای بنیادی‌فر احترام قائل هستم، اما به حرف و حدیث‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شود اشاره می‌کنم. بنیادی‌فر داور خوبی است و از او عذرخواهی می‌کنم که چنین حرف‌هایی می‌زنم و نمی‌خواهم قضاوت قبل از جنایت کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند