حاج قاسم سلیمانی باعث عزت اسلام و شیعه شده است


حاج قاسم سلیمانی باعث عزت اسلام و شیعه شده است

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی در بین ملل عرب بسیار دوست داشتنی است و باعث عزت اسلام و شیعه شده است.

حاج قاسم سلیمانی باعث عزت اسلام و شیعه شده است

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان امروز چهارشنبه، 12 شهریورماه در مراسم آغاز پروژه تملک و آزادسازی محور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حامل سلام ویژه خانواده شهید سلیمانی به مردم کرمان هستم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نگاه جامع الاطراف به مسائل داشت و یک شخصیت بی‌نظیر بود افزود: شهید سلیمانی ویژگی‌های کم نظیر و در بعضی موارد بی‌نظیری دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 41 سال مجاهدت برای اسلام و شیعه او را محبوب دل‌ها کرد گفت: حاج قاسم سلیمانی در بین ملل عرب بسیار دوست داشتنی است و باعث عزت اسلام و شیعه شده است.

وی با بیان اینکه امروز کرمان به واسطه وجود نازنین شهید سلیمانی جهانی شده است بیان کرد: شهید سلیمانی هر جا وصیت کرده بود پیکر مطهرش دفن می‌شد اما او وصیت کرد من را در گلزار شهدای کرمان و در کنار شهید یوسف‌اللهی دفن کنید.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مسئولیت مسئولان و مردم استان کرمان امروز چندین برابر شده است تصریح کرد: پروژه بزرگی امروز آغاز می‌شود و مشکل مردم را در امر ترافیک کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به پروژه‌های شهید سلیمانی باید رفع مشکلات مردم باشد و خداوند به این دلیل برکت می‌دهد اظهارکرد: امروز کشور پذیرفته است که گلزار شهدای کرمان یک زیارتگاه است و در پخش تلویزیونی مراسم محرم از سیمای جمهوری اسلامی ایران دیدیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز همه باید پای کار بیاییم و شهر کرمان باید تغییر کند تأکید کرد: شهر کرمان باید برای سالگرد شهادت شهید سلیمانی آماده شود و شهرداری کرمان و شورای شهر برای آماده سازی شهر و استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم وظیفه سنگینی دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...