لپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد


لپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد

گجت نیوز لپ تاپ لنوو یوگا 9i صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد. Lenovo Yoga 9i در واقع جایگزین لپ تاپ موفق یوگا C940 به حساب می‌آید. شرکت لنوو به عنوان یکی از پیشروان لپ تاپ سازی در دنیا شناخته می‌شود. محصول جدید این شرکت در دسته‌ی لپ تاپ یوگا 9i است که از یک نسخه اسلیم... نوشته لپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد اولین بار...

لپ تاپ لنوو یوگا ۹i صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد. Lenovo Yoga 9i در واقع جایگزین لپ تاپ موفق یوگا C940 به حساب می‌آید.

شرکت لنوو به عنوان یکی از پیشروان لپ تاپ سازی در دنیا شناخته می‌شود. محصول جدید این شرکت در دسته‌ی لپ تاپ یوگا ۹i است که از یک نسخه اسلیم نیز بهره می‌برد. بزرگترین تغییر در این لپ تاپ صفحه نمایش بسیار قوی لمسی آن بوده که بنظر می‌آید نقطه پیشرفت این لپ تاپ نسبت به نسخه‌های سالیان گذشته لنوو است.

لپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شدلپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد

بررسی دو نسخه لپ تاپ لنوو یوگا ۹i و یوگا ۹i اسلیم

لنوو برای محصول یوگا ۹i خود صفحه نمایش‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی در نظر گرفته است. این در حالی است که برای نسخه اسلیم این لپ تاپ ما صرفا شاهد صفحه نمایش‌های ۱۴ اینچی خواهیم بود. همچنین در نسخه اسلیم دیگر شاهد گردش ۳۶۰ درجه‌ای صفحه نمایش نیستیم و این قابلیت در نسخه اسلیم وجود نخواهد داشت.

لپ تاپ‌های سری جدید لنوو رو می‌توان با روکش چرم سفارش داد. موضوعی که قبل از این در لپ تاپ‌های پیشین وجود نداشته است و حالا لنوو قصد دارد تا در محصول جدید خود از آن بهره ببرد. از طرفی لنوو هیچ کم و کاستی را برای یوگا ۹i و یوگا ۹i اسلیم باقی نگذاشته و تقریبا می‌توان گفت که از جدیدترین فناوری‌ها در ساخت آن استفاده کرده است.

لپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شدلپ تاپ لنوو یوگا 9i با صفحه نمایش قدرتمند لمسی معرفی شد

صفحه کلیدی که برای لپ تاپ‌های جدید شرکت لنوو درنظر گرفته شده، راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بهره‌مندی از نور پس‌زمینه برای صفحه کلید نیز ویژگی قابل توجهی است که کاربردهای خاص خودش را دارا است. همچنین لپ تاپ‌ جدید لنوو قرار است از پردازنده قدرتمند تایگر لیک شرکت اینتل بهره ببرد.

همچنین قیمت این دستگاه در نسخه ۱۴ اینچی از مبلغی معادل ۱۷۹۹ یورو شروع خواهد شد. این در حالی است که نسخه ۱۵ اینچی این محصول با مبلغ ۱۸۹۹ یورو شروع به قیمت‌گذاری خواهد شد. نسخه اسلیم این دستگاه نیز با قیمت ۱۶۹۹ یورو شروع خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی