رونمایی از سامانه شعب مجازی بانک صادرات ایران


رونمایی از سامانه شعب مجازی بانک صادرات ایران

سامانه شعب مجازی بانک صادرات ایران ، ١٥شهریور، راه‌اندازی می شود و امکان ارائه چهار خدمت جدید بانکی به مشتریان فراهم خواهد شد.

رونمایی از سامانه شعب مجازی بانک صادرات ایران

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بانک‌صادرات، شعب مجازی بانک صادرات ایران با عنوان «شمس»، ١٥شهریور همزمان با شصت‌ونهمین سال آغاز فعالیت این بانک، راه‌اندازی و امکان ارائه چهار خدمت جدید بانکی به مشتریان فراهم می‌شود.

سامانه شمس با مزیت کاربری آسان، با سرعت و امنیت بالا، خدمات نوین بانکداری الکترونیکی را به مشتریان، از طریق اینترنت و به صورت شبانه‌روزی فراهم می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفت‌وآمد، آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

سامانه پیشخوان مجازی خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران، با ارائه خدمات پرکاربرد بانکی راه‌اندازی شده که این خدمات به صورت غیرحضوری، به مشتریان ارائه می‌شود.

«درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات»، «افتتاح حساب»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوءاثر از چک برگشتی»، «فعال‌سازی خدمات بانکداری الکترونیکی»، «دریافت صورتحساب اینترنتی» و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات»، از جمله خدماتی هستند که از طریق این سامانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مشتریان برای ورود به این سامانه می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://shams.bsi.ir به سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) متصل شده و خدمات بانکی خود را به صورت مجازی و با امنیت و آسودگی خاطر دریافت کنند.

همچنین در مراسمی که به منظور آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود، از چهار طرح نوین اعتباری در بانک صادرات ایران رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد