قابلیت جالب توجه سامسونگ Galaxy Fit 2 امکان نگهداری شارژ تا دو هفته


قابلیت جالب توجه سامسونگ Galaxy Fit 2 امکان نگهداری شارژ تا دو هفته

رسانه کلیک – سامسونگ به تازگی از Galaxy Fit 2 با قابلیت‌های ویژه رونمایی کرد است تا خریداران را قانع به انتخاب این مچ‌بند در برابر رقبای خود کند. وقتی صحبت از مچ‌بند‌های هوشمند با همان Fitness Trackerها به میان می‌آید، احتمالا به دلیل تنوع بسیار بالای این گجت‌ها مصرف‌کنندگان برای انتخاب مدل مناسب خود […] نوشته قابلیت جالب توجه سامسونگ Galaxy Fit...

رسانه کلیک – سامسونگ به تازگی از Galaxy Fit 2 با قابلیت‌های ویژه رونمایی کرد است تا خریداران را قانع به انتخاب این مچ‌بند در برابر رقبای خود کند.

وقتی صحبت از مچ‌بند‌های هوشمند با همان Fitness Trackerها به میان می‌آید، احتمالا به دلیل تنوع بسیار بالای این گجت‌ها مصرف‌کنندگان برای انتخاب مدل مناسب خود گیج خواهند شد. زیرا علاوه بر برند‌های متفاوت این گجت‌ها همه آنها کم و بیش مانند هم هستند و همین تنوع بالا در انتخاب این گجت‌ها می‌تواند باعث شود کار بعضی مچ‌بندها برای تصاحب بازار سخت شود زیرا تمام آن ها تقریبا کار مشابهی انجام می‌دهد و ویژگی متمایزکننده‌ای ندارد. اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ راه تصاحب بازار را برای مچ‌بند هوشمند جدید خود پیدا کرده باشد.

یکی از مثال‌های این اتفاق، نسل قبلی این سری از مچ‌بند ها با نام Galaxy Fit است. این مچ‌بند در عین حال که بسیار کاربردی است اما هیچ قابلیت ویژه‌ای نسبت به رقبای خود به کاربران خود عرضه نمی کند. به نظر می‌رسد سامسونگ برای حل این مشکل در مچ‌بند Galaxy Fit 2 قابلیت ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا خریداران را قانع به انتخاب این مچ‌بند در برابر رقبای خود کند.

امروز در حاشیه‌ی نمایشگاه IFA برلین، سامسونگ از ویژگی قابل توجه مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد؛ این مچ‌بند می تواند تنها با یک بار شارژ کامل تا ۱۵ روز کار کند (در صورت فعال کردن تنظیمات ویژه صرفه‌جویی در مصرف این عدد می تواند تا ۲۱ روز هم افزایش یابد). اگر بخواهیم این مچ‌بند را با ورژن سابق خود مقایسه کنیم باید در نظر داشته باشیم باتری Galaxy Fit مانند اکثر مچ‌بند‌های هوشمند موجود در بازار با یک بار شارژ تنها تا ماکسیمم یک هفته شارژ باتری را نگه می‌داشت و مچ‌بند جدید Galaxy Fit 2 از این نظر در بین تمام رقبای خود پیشتاز است.

این مچ‌بند می‌تواند تمام آن چیزی باشد که شما از یک مچ‌بند هوشمند در سال ۲۰۲۰ انتظار دارید. این گجت تعداد قدم‌های شما را می‌شمارد، ضربان قلب و خواب شما را مانیتور می کند و هنگام بیداری به خواب شما امتیاز می‌دهد. همچنین مطابق با اطلاعاتی که کمپانی سامسونگ از این مچ‌بند داده است شما می توانید از بین ۷۰ قالب صفحه (Face) آن، محیط کاربری مچ‌بند هوشمند خود را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

هنوز قیمت دقیق این مچ‌بند اعللام نشده است اما با توجه به قیمت 100دلاری Galaxy Fit انتظار می‌رود این دستگاه نیز قیمت مشابهی داشته باشد. در این نمایشگاه، سامسونگ علاوه بر این مچ‌بند از Galaxy Tab A7 و Galaxy A42 5G خود رونمایی کرد که به نظر می‌رسد مقرون به ‌صرفه‌ترین تلفن‌همراه 5G این کمپانی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!