مقایسه گوشی‌های هوشمند آنر 9A و ردمی 8 شیائومی


مقایسه گوشی‌های هوشمند آنر 9A و ردمی 8 شیائومی

رسانه کلیک – در این مطلب یکی از گوشی‌های میان‌رده شیائومی به نام ردمی 8 را با گوشی میان‌رده جدید آنر یعنی آنر 9A مقایسه می‌کنیم.  گوشی آنر 9A یکی از گوشی‌های میان‌رده آنر است که به تازگی وارد بازار شده است. ردمی 8 نیز یکی از گوشی‌های میان‌رده شیائومی است که سال گذشته وارد […] نوشته مقایسه گوشی‌های هوشمند آنر 9A و ردمی 8 شیائومی اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – در این مطلب یکی از گوشی‌های میان‌رده شیائومی به نام ردمی 8 را با گوشی میان‌رده جدید آنر یعنی آنر 9A مقایسه می‌کنیم.

گوشی آنر 9A یکی از گوشی‌های میان‌رده آنر است که به تازگی وارد بازار شده است. ردمی 8 نیز یکی از گوشی‌های میان‌رده شیائومی است که سال گذشته وارد بازار شد. در این مطلب دو گوشی آنر 9A و ردمی 8 را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

۱- باتری

هر دو این گوشی‌های میان‌رده مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند که نسبت به هزینه‌ای که برای گوشی پرداخت می‌کنید باتری بسیار خوبی است. این باتری به شما امکان ساعت‌ها گشت وگذار در اینترنت و تماشای فیلم می‌دهد.

اگر باتری گوشی آنر 9A تنها ۵ درصد شارژ داشته باشد، با استفاده از قابلیت Ultra Power Saving Mode می‌توانید تا ۱۲ ساعت از گوشی استفاده کنید. قابلیت دیگری که در میان‌رده آنر وجود دارد اما در ردمی 8 دیده نمی‌شود، پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس است. در واقع شما می‌توانید گوشی آنر 9A را تنها با استفاده از یک کابل OTG به یک پاوربانک برای دستگاه‌های دیگر خود تبدیل کنید.

۲- نمایشگر

ردمی 8 شیائومی یک نمایشگر 6.22 اینچی با رزولوشن 720×1520 پیکسل دارد. نمایشگر آنر 9A کمی بزرگ‌تر (6.3 اینچ) است و رزولوشن بیشتری دارد. همچنین نمایشگر گوشی آنر از فیلتر نور آبی برای محافظت از چشم در برابر پرتوهای آبی خطرناک بهره می‌برد.

مقایسه گوشی‌های هوشمند آنر 9A و ردمی 8 شیائومیمقایسه گوشی‌های هوشمند آنر 9A و ردمی 8 شیائومیRedmi 8
۳- سخت‌افزار

گوشی جدید آنر مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Mediatek Hellio P22 در کنار ۳ گیگابایت رم است. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز PowerVR GE8320 است. حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توان ظرفیت آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد.

گوشی ردمی 8 نیز مجهز به پردازنده کوالکام SDM439 اسنپدراگون 439 است و در دو نسخه با ۳۲ گیگابایت با رم ۳ گیگابایتی یا ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایتی عرضه شده است.

۴- دوربین

دوربین سه‌گانه گوشی آنر 9A با ساختار مستطیلی و قرار گرفتن در گوشه قاب پشتی، ظاهر مدرنی به این گوشی داده است. اما گوشی ردمی 8 سال گذشته عرضه شده است و ظاهر متفاوتی دارد. دوربین‌ دوگانه این گوشی وسط قاب پشتی قرار دارد و حسگر اثر انگشت زیر آن تعبیه شده است.

سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز نرمال، سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عمق میدان اجزای تشکیل‌دهنده دوربین سه‌گانه آنر 9A هستند. اما دوربین اصلی ردمی 8 شیائومی ۱۲ پیکسل است. دوربین سلفی هر دو گوشی نیز ۸ مگاپیکسل است. هر دو گوشی مجهز به سنسور تشخیص چهره هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو