ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس


ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس

رکنا: کتاب جنگل (انگلیسی: The Jungle Book) یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی جان فاورو و نویسندگی جاستین مارکس است که بر اساس مجموعه داستان کتاب جنگل به قلم رودیارد کیپلینگ ساخته شده است. کتاب جنگل در تاریخ 15 آوریل 2016 در ایالات متحده به نمایش درآمد.

ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس

کتاب جنگل (انگلیسی: The Jungle Book) یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی جان فاورو و نویسندگی جاستین مارکس است که بر اساس مجموعه داستان کتاب جنگل به قلم رودیارد کیپلینگ ساخته شده است. کتاب جنگل در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ در ایالات متحده به نمایش درآمد.

موگلی پسری است که از بچگی در میان گرگ‌های جنگل بزرگ شده و جنگل را خانه اول و آخر خود می‌داند. اما وی بزودی مورد حمله ببری به نام شیرخان قرار می‌گیرد و …

«کتاب جنگل» محصول کمپانی دیزنی به عنوان برنده پانزدهمین دوره جوایز سالانه انجمن جلوه‌های ویژه تصویری آمریکا (VES) نیز انتخاب شد.


کارگردان: جان فاورو
تهیه‌کننده: جان فاورو، بریگهام تیلور
فیلم‌نامه‌نویس: جاستین مارکس
بر پایه کتاب جنگل اثر: رودیارد کیپلینگ
بازیگران Neel Sethi ، بیل مری، بن کینگزلی، ادریس البا، اسکارلت جوهانسون، لوپیتا نیونگو، جیانکارلو اسپوزیتو
موسیقی: جان دبنی
فیلم‌برداری: بیل پوپ
تدوین: مارک لیوولسی
مدت: ۱۰۵ دقیقه
کشور: آمریکا
زبان: انگلیسی
بودجه: ۱۷۵ میلیون دلار
گیشه: ۹۴۷٫۶ میلیون دلار
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس ماجرای پسربچه ای که با گرگ ها زندگی کرد +فیلم و عکس
آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان