ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند


ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

گجت نیوز ریلمی 7 – Realme 7 و ریلمی 7 پرو – Realme 7 Pro با دوربین بهتر، باتری بزرگتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند. در ادامه با مشخصات این گوشی‌ها آشنا می‌شویم. شرکت ریلمی شش ماه پیش از گوشی های ریلمی 6 و ریلمی 6 پرو پرده برداشت و حالا جانشینان آنها یعنی ریلمی 7 –... نوشته ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند اولین بار در گجت...

ریلمی ۷ – Realme 7 و ریلمی ۷ پرو – Realme 7 Pro با دوربین بهتر، باتری بزرگتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند. در ادامه با مشخصات این گوشی‌ها آشنا می‌شویم.

شرکت ریلمی شش ماه پیش از گوشی های ریلمی ۶ و ریلمی ۶ پرو پرده برداشت و حالا جانشینان آنها یعنی ریلمی ۷ – Realme 7 و ریلمی ۷ پرو – Realme 7 Pro را معرفی کرده است. این گوشی‌ها با دوربین‌های بهبود یافته، باتری بزرگتر و شارژ سریع‌تر عرضه می‌شوند. همچنین گوشی های جدید ریلمی طراحی تازه‌ای را به رخ می‌کشند که طبق اعلام ریلمی، از فضای آینه در طبیعت الهام گرفته‌اند.

معرفی ریلمی ۷ پرو

در ابتدا درباره گوشی ریلمی ۷ پرو صحبت می‌کنیم. این گوشی از همان تراشه اسنپدراگون ۷۲۰ جی موجود در گوشی ریلمی ۶ پرو بهره می‌برد، اما اکنون گوشی از نظر پردازنده و سخت افزار در برخی بخش‌ها نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است. یکی از مهم‌ترین ارتقاهای این گوشی نسبت به نسل قبل، فناوری شارژ سریع یا ۶۵ واتی است که با نام SuperDart شناخته می‌شود. ریلمی ادعا کرده که این فناوری شارژ سریع می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی را در مدت ۳۴ دقیقه از صفر تا صد شارژ کند.

ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدندریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

بر خلاف ریلمی ۶ پرو که دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی ال سی دی بود، ریلمی ۷ پرو به پنل سوپر امولد با اندازه ۶.۴ اینچ مجهز شده که نسبت به قبل کوچک‌تر، اما باکیفیت‌تر است. بنابراین این گوشی از نظر ابعاد نیز در مقایسه با نسخه قبلی جمع‌وجورتر شده و نگهداری آن در دست راحت‌تر است. وضوح صفحه نمایش گوشی فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی آن از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز کاهش یافته است. ریلمی اعلام کرده که این تصمیم با توجه به بازخوردهای مشتریان گرفته شده است و آنها صفحه نمایش امولد ۶۰ هرتزی را به صفحه نمایش ال سی دی ۹۰ هرتزی ترجیح می‌دهند. در مقابل، نمایشگر امولد ریلمی ۷ پرو ویژگی‌های اضافی را به ما ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به قابلیت نمایشگر همیشه روشن و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

ریلمی ۶ پرو در مجموع دارای شش دوربین بود که دو دوربین در جلو و چهار دوربین در پشت را شامل می‌شد. Realme 7 Pro یک دوربین کمتر دارد و قید دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی در جلو را زده است. اما دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی سلفی در ریلمی ۶ پرو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در مدل جدید جایگزین شده است.

ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدندریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

در بخش دوربین پشتی نیز تغییراتی در پیکربندی دوربین چهارگانه گوشی ایجاد شده است. ریلمی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو را به سنسور تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی عوض کرده و دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو حفظ شده‌اند. دوربین اصلی گوشی نیز از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 بهره می‌برد.

ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدندریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

این گوشی مانند ریلمی ۶ پرو از تکنولوژی دالبی اتموس برخوردار است، اما این بار با بلندگوهای استریو عرضه می‌شود. این ویژگی دیگری است که از گوشی های هوشمند بالارده ریلمی به گوشی‌های ارزان‌تر راه پیدا کرده است. از دیگر نکات قابل توجه ریلمی ۷ پرو می‌توان به درگاه یو اس بی C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، GPS دوال فرکانس و برخورداری از استاندارد TUV Rheinland برای مقاومت در برابر پاشش آب اشاره کرد.

Realme 7 Pro از رابط کاربری Realme UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و در رنگ‌های آبی و نقره‌ای با دو پیکربندی حافظه ۶/۱۲۸ گیگ و ۸/۱۲۸ گیگ به بازار عرضه می‌شود. قیمت این گوشی ۲۷۰ و ۳۰۰ دلار برای دو نسخه آن اعلام شده است. فروش گوشی نیز از ۱۴ سپتامبر یعنی ده روز دیگر در هند آغاز می‌شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

معرفی Realme 7

ریلمی ۷ از نمایشگر ال سی دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و اولین گوشی هوشمند جهان است که به تراشه تازه معرفی شده هلیو G95 مجهز شده است. با این حساب این گوشی یک سر و گردن بالاتر از ریلمی ۶ با تراشه هلیو جی ۹۰ تی قرار می‌گیرد.

ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدندریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

ظرفیت باتری در این گوشی از ۴۳۰۰ میلی‌آمپر به ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش پیدا کرده که به وسیله شارژر ۳۰ واتی شارژ می‌شود. این شارژر می‌تواند در مدت ۶۵ دقیقه، ظرفیت باتری را تکمیل کند.

ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدندریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

مانند مدل ۷ پرو، نسخه ۷ نیز دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX682 است که با دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود و در جلو نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدندریلمی 7 و 7 پرو با دوربین بهتر و شارژ سریع‌تر معرفی شدند

درگاه یو اس بی C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، رابط کابری ریلمی یو آی مبتنی بر سیستم عامل اندورید ۱۰، خشاب کارت حافظه جانبی میکرو اس دی اختصاصی، فضای ذخیره‌سازی تا ۱۲۸ گیگابایت و دو گزینه رم ۶ یا ۸ گیگابایت، حسگر اثر انگشت قرار گرفته در لبه جانبی از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند. این گوشی نیز ضد آب است، اما مانند نسخه پرو از استاندارد IP رسمی بهره نمی‌برد.

نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی ریلمی ۷ با قیمت ۲۰۵ دلار و نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های سفید و آبی از تاریخ ۱۰ سپتامبر به فروش می‌رسد.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط