نمایش سریالی «افلاکیان» تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری اجرا می‌شود


نمایش سریالی «افلاکیان» تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری اجرا می‌شود

نمایش سریالی «افلاکیان» تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری خوزستان به مدت پنج روز در مصلای نماز جمعه دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایش سریالی «افلاکیان» تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری خوزستان و به میزبانی هیئات دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به مدت پنج روز در مصلای نماز جمعه دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

این نمایش به نویسندگی سید محمدمصطفی موتورچی، کارگردانی مشترک آرش ساربان و حسین گلچین، طراحی آرش سازبان و روایتگری و نقالی مرشد محسن میرزاعلی تهیه شده و ۵۵ هنرمند تعزیه استان خوزستان در آن ایفای نقش می‌کنند.

نمایش‌هایی که قرار است اجرا شود، یک نمایش چندرسانه‌ای است که تعزیه نقالی، پرده‌خوانی و سینما آرت و انیمیشن است که برای اولین بار در کشور توسط هنرمندان خوزستان انجام می‌شود.

این نمایش یک اثر سریالی است که در پنج قسمت متفاوت از روز تاسوعا آغاز شده و با موضوعات حضرت عباس، امام حسین (ع)، یاران امام حسین (ع)، حضرت علی‌اکبر و قاسم‌بن‌الحسن (ع) و حضرت زینب (س) اجرا می‌شود.

نمایش افلاکیان در روز تاسوعا و عاشورا (۸ و ۹ شهریورماه) ساعت ۱۰:۴۵ صبح اجرا شده و روز‌های (۱۰، ۱۱ و ۱۲ شهریورماه) بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش