دفتر نتانیاهو گزارش نیویورک تایمز را رد کرد


دفتر نتانیاهو گزارش نیویورک تایمز را رد کرد

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره موافقت این رژیم با فروش تسلیحات آمریکایی به امارات را دروغ توصیف کرد.

دفتر نتانیاهو گزارش نیویورک تایمز را رد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز درباره موافقت این رژیم با فروش تسلیحات پیشرفته آمریکا به امارات متحده عربی در محافل خصوصی را رد کرد.

دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تکرار یک ادعای دروغ علیه نخست وزیر نتانیاهو، آن را تبدیل به واقعیت نمی‌کند. در هیچ بخشی از مذاکرات با آمریکا که منجر به پیشرفت تاریخی با امارات متحده عربی در ۱۳ اوت شد، نخست‌وزیر موافقت اسرائیل را برای فروش سلاح‌های پیشرفته به امارات اعلام نکرد.»

پیش از این نیویورک تایمز اعلام کرده بود در پی عادی‌سازی روابط تل‌آویو و ابوظبی، اگرچه نتانیاهو در اظهارات علنی خود از مخالفتش با فروش تسلیحات پیشرفته آمریکا به امارات سخن گفته است، در محافل خصوصی او با این اقدام موافقت کرده است.

اواخر مرداد تل‌آویو و ابوظبی از توافق برای عادی‌سازی روابط میان دو طرف خبر دادند و در پی آن منابع خبری اعلام کردند که راه خرید تسلیحات پیشرفته آمریکایی از جمله جنگنده‌های اف-۳۵ برای امارات هموار شده است که مقامات صهیونیست بار‌ها آن را رد و اعلام کرده‌اند موافق فروش اینگونه تسلیحات به امارات نیستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی