قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد!


قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد!

گجت نیوز قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت – Huawei Watch Fit اعلام شد. این اسمارت واچ قرار است در سه رنگ به همراه چهار بند سیلیکونی به فروش برسد. وبسایت رسمی هواوی در امارت از قیمت ساعت‌های جدید این شرکت رونمایی کرد. این موضوع در حالی است که تا قبل از این قیمت رسمی ساعت هواوی... نوشته قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد! اولین بار در گجت...

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت – Huawei Watch Fit اعلام شد. این اسمارت واچ قرار است در سه رنگ به همراه چهار بند سیلیکونی به فروش برسد.

وبسایت رسمی هواوی در امارت از قیمت ساعت‌های جدید این شرکت رونمایی کرد. این موضوع در حالی است که تا قبل از این قیمت رسمی ساعت هواوی فیت رسما از طرف هواوی به بیرون درج پیدا نکرده بود. اما حالا با بروزرسانی وبسایت این شرکت غول گوشی‌ساز چینی اطلاعات قیمت‌گذاری دقیق اسمارت واچ‌های جدید به بیرون درز پیدا کرده است.

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد!قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد!

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت چقدر است؟

ساعت Huawei Fit که یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی منحی شکل است، با قیمت ۳۹۹ درهم به فروش خواهد رسید. قیمت تبدیل شده این مبلغ معادل ۱۰۹ دلار خواهد بود. این ساعت در رنگ‌بندی‌های مختلف با امکان انتخاب بند توسط مشتری قابل سفارش خواهد بود. سازندگان این ساعت همچنین مدعی هستند که این گجت پوشیدنی می‌تواند پس از یکبار شارژ کامل تا ۱۰ روز بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما کار کند.

این ساعت هوشمند همچنین از یک سنسور داخلی جی‌پی‌اس بهره می‌برد. از طرفی دیگر این ساعت تا ۵ اتمسفر در برابر آب مقاوم خواهد بود. کاربران این محصول هواوی همچنین می‌توانند بسته به نوع سلیقه خود و با توجه به کارهای روزمره خود قابلیت‌های ساعت را برای خود شخصی‌سازی کنند. این ساعت هوشمند که حالا در وبسایت رسمی موجود در امارات قابل سفارش است، قرار است بزودی در سراسر دنیا به فروش برسد.

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد!قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت اعلام شد!

همچنین این ساعت مچی قابلیت اتصال به انواع گوشی‌ها را داراست. بهره‌مندی از بلوتوث ۵.۰ امکان اتصال باکیفیت این ساعت را با گوشی‌های اندروید ۵ به بالا و آی‌او‌اس ۹ به بالا فراهم آورده است. همچنین از دیگر مشخصات فنی این ساعت می‌توان به رم ۴ گیگابایتی این گجت یاد کرد. این ساعت وزنی معادل ۲۱ گرم خواهد داشت.

قاب‌های این ساعت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد قابل سفارش خواهد بود. همچنین بند‌های سیلیکونی این ساعت نیز در رنگ‌های مشکی، سبز، نارنجی و صورتی قابل انتخاب خواهد بود. هرچند که بنظر می‌رسد این تنوع در ادامه بیشتر شود و شاهد رنگ‌های بیشتری برای این گجت باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!