نحوه برگزاری جشنواره تئاتر فجر در دست بررسی است/ هنوز به جمع بندی نرسیده ایم


نحوه برگزاری جشنواره تئاتر فجر در دست بررسی است/ هنوز به جمع بندی نرسیده ایم

مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در مورد آخرین اطلاعات از برگزاری این جشنواره گفت: چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر فجر با وجود آگاهی از تمام حساسیت های موجود در دست مطالعه است و باید به یک جمع‌بندی برسیم که حتما در اولین فرصت آن را در یک نشست مطبوعاتی اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی در تماشاخانه ایرانشهر در حال اجرا است. از این رو با حسین مسافر آستانه دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر و همچنین دبیر جشنواره تئاتر فجر در مورد وضعیت این روزهای تئاتر و تماشاخانه ایرانشهر گفتگو کردیم.

حسین مسافر آستانه در خصوص استقبال تماشاگران در این روزهای کرونایی از تنها تئاتر این روزهای تماشاخانه ایرانشهر گفت: استقبال از نمایش «اسموکینگ روم» خیلی خوب بوده است، با توجه به این که ظرفیت تماشاگران محدود است اما هر شب تمام صندلی های در نظر گرفته شده برای مردم پر می شود.

نحوه برگزاری جشنواره تئاتر فجر در دست بررسی است/ هنوز به جمع بندی نرسیده ایم

مسافر آستانه در خصوص برنامه آینده این مجموعه مهم تئاتری نیز گفت: یک سری گروه های نمایشی وجود دارند که اعلام آمادگی کرده اند و قاعدتا برنامه آن ها در دست بررسی است؛ طبیعی است که در حال حاضر مبنای ما برای انتخاب آثار مانند گذشته نیست، بلکه بر مبنای آمادگی گروه های تئاتری است، یعنی اولویت با گروه هایی است که کارشان آماده باشد و طبعا از کیفیت لازم هم برخوردار باشند.

نحوه برگزاری جشنواره تئاتر فجر در دست بررسی است/ هنوز به جمع بندی نرسیده ایم

حسین مسافر آستانه که در ماه گذشته به عنوان کارگردان یک نمایش را در تماشاخانه سرو بر روی صحنه برده بود، در پاسخ به استقبال مخاطبان از آن نمایش گفت: نمایش «برگشتن» را در تماشاخانه سرو روی صحنه بردیم و خیلی استقبال خوبی از آن شد که دور از حد انتظار بود. ما به عنوان اولین گروهی که بعد از دوران کرونا روی صحنه رفتیم توقع نداشتیم تماشاگر زیادی داشته باشیم اما با استقبال خوبی رو به رو شدیم.

با توجه به ابهامات فراوانی که در برگزاری جشنواره های مهم سینمایی وجود دارد، داستان تئاتر از حساسیت ویژه ای برخوردار است و شاید حتی برگزاری آنلاین این جشنواره به مانند سایر جشنواره ها امکان پذیر نباشد. به همین خاطر، مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در مورد آخرین اطلاعات از برگزاری این جشنواره به خبرنگار «دانا» گفت: چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر فجر با وجود آگاهی از تمام حساسیت های موجود در دست مطالعه است و باید به یک جمع‌بندی برسیم که حتما در اولین فرصت آن را در یک نشست مطبوعاتی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا