سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی «بنیاد برکت» در کوهدشت


سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی «بنیاد برکت» در کوهدشت

رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان با بیان این‌که بنیاد برکت 40 میلیارد تومان در کوهدشت سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: 22 صندوق توسعه روستایی در این شهرستان و روستا‌های هدف داریم.

سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی «بنیاد برکت» در کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، کوروش خسروی، رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان، روز گذشته، 15شهریور ماه، در ستاد توسعه که در فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، با بیان این‌که بنیاد برکت یکی‌از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده و جامعه هدف ما روستائیان است، گفت: بنیاد برکت 40 میلیارد تومان در کوهدشت سرمایه‌گذاری کرده‌ است.

وی با بیان این‌که 22 صندوق توسعه روستایی در این شهرستان و روستاهای هدف داریم، اضافه کرد: بنیاد برکت از سال 1397 تاکنون در 125 روستای کوهدشت فعالیت داشته و چتر خدمات این نهاد در کل این شهرستان گسترده شده‌ است.

رئیس شعبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان ادامه داد: در شهرستان کوهدشت یک مجری و دو تسهیل‌گر از سوی بنیاد برکت داریم که خدمات خود را به‌صورت صددرصدی در این شهرستان ارائه می‌دهند.

تشکیل 22 صندوق روستایی در کوهدشت

در ادامه این جلسه، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) لرستان نیز گفت: سال گذشته در شهرستان کوهدشت حدود 500 شغل توسط کمیته‌ امداد ایجاد و 15میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی نیز سرمایه‌گذاری شده‌ است.

وی با بیان این‌که درصدد هستیم در سال‌جاری حدود 22 میلیارد و 100 میلیون تومان را در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی برای کوهدشت جذب کنیم، افزود: علاوه‌بر کار ما، بنیاد مستضعفان نیز یکی‌از نقاط هدفش را در این شهرستان قرار داده و ما به‌عنوان رابط برای اجرایی‌ شدن اهداف در خدمت مردم هستیم.

محمدی‌فارسانی با تأکید بر این‌که امیدواریم برای امسال 600 تا 650 شغل را در کوهدشت ایجاد کنیم، عنوان کرد: راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی، گلخانه‌های کوچک زود‌بازده و کارگاه نان کامل را در برنامه توسعه این شهرستان در دستور کار داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر