اپل آیفون 12s را به جای آیفون XR معرفی می‌کند


اپل آیفون 12s را به جای آیفون XR معرفی می‌کند

رسانه کلیک – اپل اعلام کرده بود که قصد دارد از چند مدل مختلف آیفون 12 رونمایی کند. اما در حال حاضر گفته می‌شود که آیفون 12s نیز به جای آیفون XR  وارد بازار شود. آیفون XR یکی از گوشی‌های پرطرفدار اپل است که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال 2019 معرفی شده است. تاکنون سرنوشت […] نوشته اپل آیفون 12s را به جای آیفون XR معرفی می‌کند اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – اپل اعلام کرده بود که قصد دارد از چند مدل مختلف آیفون ۱۲ رونمایی کند. اما در حال حاضر گفته می‌شود که آیفون 12s نیز به جای آیفون XR وارد بازار شود.

آیفون XR یکی از گوشی‌های پرطرفدار اپل است که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. تاکنون سرنوشت این گوشی‌ها مشخص نبوده است. اما افشاگران می‌گویند که اپل گوشی جدید آیفون 12s را به عنوان جایگزین آن در نظر گرفته است.

به گفته افشاگران کوپرتینویی‌ها پس از رونمایی آیفون ۱۲ قصد دارند فروش آیفون ۱۱ پرو و پرومکس را متوقف کنند. اپل در سه ماهه اول ۲۰۲۱ آیفون XR را نیز از خط تولید خود خارج می‌کند. اپل می‌خواهد پس از عرضه این مدل موفق فروش آیفون 12s را شروع کند. این کمپانی چندین بار از پیشوند S در گوشی‌های خود استفاده کرده است که نسبت به نسخه قبلی خود یک به‌روزرسانی محدود را ایجاد کرده‌بودند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از آیفون 12s منتشر نشده است. اما اگر این گوشی آیفون سازگار با 4G باشد احتمال دارد که از آن در بهمن سال آینده رونمایی شود. قیمت این گوشی نیز حدود ۸۰۰ دلار تخمین زده شده است. بنابراین این نظر به مراتب گران‌تر SE 2020 خواهد بود که برای بازارهای اقتصادی در نظر گرفته شده است. در این مدل خبری از حاشیه‌های بزرگ و سنسور تکی نیست. به نظر می‌رسد مشخصات این گوشی بسیار شبیه به نسخه ۱۲ پرو باشد. گفته می‌شود که همه آیفون‌های 5G از نمایشگر OLED و چیپست A14 Bionic برخوردار خواهند بود. اما باید منتظر ماند و دید تا اپل برای آیفون 12s چه تدارکی می‌بیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش