افشاگری مربی آکادمی باشگاه آژاکس درباره فن دبیک


افشاگری مربی آکادمی باشگاه آژاکس درباره فن دبیک

مربی آکادمی باشگاه آژاکس معتقد است برای دانی فان دبیک منچستریونایتد بهترین انتخاب ممکن بود. نوشته افشاگری مربی آکادمی باشگاه آژاکس درباره فن دبیک اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری مربی آکادمی باشگاه آژاکس درباره فن دبیک

روبت یونگکیند: فن دبیک در رئال بازیکن افتضاحی می شد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۲
افشاگری مربی آکادمی باشگاه آژاکس درباره فن دبیک

مربی آکادمی باشگاه آژاکس معتقد است برای دانی فان دبیک منچستریونایتد بهترین انتخاب ممکن بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش بود که منچستریونایتد خبر از جذب دانی فن دبیک از آژاکس با رقم ۴۰ میلیون یورو داد. ستاره هلندی که دو فصل قبل با آژاکس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت و توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ را به خود جلب کرد، از این پس با پیراهن سرخ منچستر در میادین حاضر خواهد شد.

خیلی زود و پس از این انتقال فاش شد که فن دبیک با رئال به توافق نهایی رسیده بود ولی باشگاه مادریدی پس از شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی عقب نشینی کرد. هم خود بازیکن و هم مدیر برنامه های او این مساله را تایید کردند.

روبن یونکیند مربی آکادمی باشگاه آژاکس اما معتقد است منتفی شدن انتقال فن دبیک به رئال به سود این بازیکن شده است. او در این رابطه به “Manchester Evening News” گفت:

« دانی در لیگ برتر زیر ذره بین خواهد بود. متوسط سنی این لیگ، ۲۶ یا ۲۷ سال است و هرچند دانی هنوز سن پایینی دارد ولی او پیش از این در آژاکس ثابت کرده است که توانایی های لازم را دارد و از حیث مهارت و تکنیک مشکلی برای رقابت با ستاره های لیگ برتر نخواهد داشت.»

یونگکیند ادامه داد:

« دانی عاشق چالش های جدید است و او همیشه به دنبال پیشرفت بوده که از این نظر قابل ستایش است. زمان جدایی او از آژاکس هم مناسب بود؛ حداقل در مقایسه با زمان جدایی جاستین کلایورت و انتقالش به رم.

همچنین او به باشگاه درستی هم پیوست. منچستریوتایتد سابقه خوبی در میدان دادن به جوانان دارد و نسبت به رئال انتخاب بهتری بود. معتقدم دانی شاید در رئال تبدیل به بازیکن افتضاحی می شد. سبک بازی یونایتد هم به سبک بازی او نزدیک تر است و خوشبین به درخشش او هستم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا