اهدای 30 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و یتیم 


اهدای 30 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و یتیم 

حسن بهرامی گفت: در همین راستا تعداد 30 عدد لباس فرم و کیف مدرسه و همچنین تعداد 30 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و یتیم اهدا شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دانش آموزان نیازمند و یتیمی بودند که به دلیل عدم توان مالی برای تهیه لوازم التحریر، لباس فرم و کیف مدرسه دچار مشکل شده و چه بسا نتوانند تحصیل کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: در همین راستا تعداد ۳۰ عدد لباس فرم و کیف مدرسه و همچنین تعداد ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و یتیم اهدا شد.

وی عنوان کرد: در اقدامی خودجوش و جهادی با کمک بچه های مسجدی کانون، دانش آموزان یتیم و نیازمند سطح محله مسجد شناسایی شده و سپس با مشارکت مرکز نیکوکاری امام علی علیه السلام کمک های خیرین برای تهیه این اقلام جمع آوری شد.

بهرامی بیان کرد: لوازم التحریر اهدایی به این دانش آموزان شامل دفتر مشق، دفتر نقاشی، مداد، مداد تراش، مداد رنگی، خودکار و جا مدادی بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت در خاتمه ابراز کرد: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و ایتام صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغ.دغه والدین آنها برای خرید لوازم التحریر، لباس فرم و کیف مدرسه کاسته باشیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس