مساعدت بیش از 180 میلیون تومانی مسجدداودقلی زنجان به نیازمندان


مساعدت بیش از 180 میلیون تومانی مسجدداودقلی زنجان به نیازمندان

حجت الاسلام ولایتی گفت: در پنج ماهه نخست امسال بیش از 180میلیون تومان در قالب کمک های نقدی وتامین بسته های معیشتی از طریق این مسجد برای نیازمندان مساعدت شده است.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان و رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شمیم نرگس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، گفت: خدا راشاکریم که در خدمت محرومین ونیازمندان هستیم و بر این خدمت افتخار می کنیم .

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به فعالیت ها وعملکرد مسجد داودقلی و مرکز نیکوکاری شمیم نرگس اشاره کرد و گفت: مرکز نیکوکاری شمیم نرگس در یک سال فعالیت خود اقدامات خوبی در عرصه های گروه های جهادی، پزشکی و بهداشتی، علمی، فرهنگی آموزش های فنی وحرفه ای، تامین ارزاق ماهیانه برای نیازمندان و تامین جهیزیه برای زوجهای جوان بی بضاعت داشته است .

وی از تامین 10 فقره جهیزیه، تولید و توزیع 20 هزار ماسک در بین نیازمندان وضدعفونی معابر در 80 شب توسط گروه های جهادی خبر داد و گفت: در پنج ماهه سالجاری نیز بیش از 180میلیون تومان در قالب کمک های نقدی وتامین بسته های معیشتی از طریق این مرکز برای نیازمندان مساعدت شده است.

به گفته ولایتی، مسجد داودقلی زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی است که با هدف احیاء کارکردهای مسجد، با مشارکت مردمی و بچه های مسجد دست به اقدامات جهادی و محرومیت زدایی می زند.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !