اجرای پویش ایران همدل به همت بچه های کانون فرهنگی هنری الغدیر


اجرای پویش ایران همدل به همت بچه های کانون فرهنگی هنری الغدیر

ملکی از اجرای پویش ایران همدل به همت بچه های کانون فرهنگی هنری الغدیردر ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام رضا علی متهور ملکی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: کمک مومنانه به نیازمندان از سوی کانون فرهنگی هنری الغدیر در راستای تداوم ایران همدل و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در ماه محرم اجرا می شود.

وی اظهار کرد: کمک مومنانه این کانون در سه مرحله، صورت خواهد گرفت که در مرحله نخست با کمک به ۱۰۰ نیازمند به ارزش 5 میلیون تومان، می باشد.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: مرحله دوم کمک مومنانه با کمک به ۳۰۰ نیازمند و اهدای ۳۰۰ سبد کالا شامل برنج، گوشت، لوازم التحریر، ماکارونی و روغن به ارزش 5 میلیون تومان و همچنین پول نقد، خواهد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر ابرازکرد: برگزاری مسابقه فرهنگی در فضای مجازی و اهدای جوائز به 3 برگزیده و همچنین تقدیم کتاب و لوازم التحریر به نوجوانان شرکت کننده در عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) از فعالیت های دیگر کانون در دهه ماه محرم سال جاری می باشد.

ملکی گفت: کانون فرهنگی و هنری الغدیر به آدزس شهرستان قدس خیابان سرخه حصار خیابان شهید شرئیان واقع گردیده است و در حال حاضر ۲۰۰ عضو فعال دارد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی