توهین به پیامبر اسلام، جنایت در حق انسانیت است


توهین به پیامبر اسلام، جنایت در حق انسانیت است

خانم هانم داود از نویسندگان مصری نوشت، اهانت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، آزادی بیان نیست بلکه دعوت به تنفر و نفرت پراکنی و جنایت در حق انسانیت است.

توهین به پیامبر اسلام، جنایت در حق انسانیت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از رای الیوم، یک نویسنده مصری با انتقاد از اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در بازنشر کاریکاتور‌های موهن علیه نبی گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، آن را جنایت در حق انسانیت دانست.
خانم هانم داود از نویسندگان مصری با عنوان «جنایت در حق انسانیت و نه آزادی بیان» نوشت آزادی مطبوعات و اندیشه با تحریک به نفرت پراکنی و خشونت و اهانت به ادیان حاصل نمی‌شود، اما نشریه فرانسوی شارلی ابدو به بازنشر کاریکاتور‌های موهن به حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم عادت کرده است.
این نشریه در سال ۲۰۰۶ میلادی پس از آنکه نشریه دانمارکی یولاندس بوستن، کاریکاتور موهنی علیه پیامبر گرامی اسلامی منتشر کرد ۱۲ کاریکاتور موهن علیه پیامبر گرامی اسلام منتشر کرد.
مرکز پایش اسلام هراسی وابسته به دارالفتوای مصر اعلام کرد اقدام مطبوعات غربی در بازنشر کاریکاتور‌های موهن به اسلام و مسلمانان یک گام تحریک کننده احساسات مسلمانان در سراسر جهان و تغذیه کننده فرهنگ نفرت پراکنی و خشونت است و بهانه ارتکاب تروریسم علیه مسلمانان و نسبت دادن تروریسم و افراط گرایی را به آنان فراهم می‌کند. راستگرایان افراطی در غرب به سمت اجرای عملیات تروریستی علیه مسلمانان حرکت می‌کنند مانند حادثه سال گذشته میلادی کرایست چرچ. در این حادثه ۵۱ مسلمان نمازگزار در حمله به مسجدی در این شهر واقع در نیوزیلند کشته شدند.
این مرکز از مجالس کشور‌های غربی و دولت‌های آنان خواست به سرعت قوانینی را تصویب کنند که اهانت به نماد‌های دینی و مقدسات جرم شناخته شود.
این بدان معناست که اهانت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم آزادی بیان نیست بلکه دعوت به تنفر و نفرت پراکنی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش