ناراحتی کارلوس ساینز از ناکامی برای کسب پیروزی در مونزا


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز، راننده مک لارن، پیروزی مسابقه فرمول یک ایتالیا را به پیر گسلی واگذار کرد و از این بابت کمی ناراحت است. لوئیس همیلتون با دریافت پنالتی، از رقابت بالای جدول در مسابقه مونزا کنار رفت و ساینز و گسلی در دورهای پایانی، خود را در موقعیت پیروزی می دیدند که در نهایت راننده اسپانیایی نتوانست از راننده فرانسوی سبقت...

فرمول یک ایرانکارلوس ساینز، راننده مک لارن، پیروزی مسابقه فرمول یک ایتالیا را به پیر گسلی واگذار کرد و از این بابت کمی ناراحت است.

لوئیس همیلتون با دریافت پنالتی، از رقابت بالای جدول در مسابقه مونزا کنار رفت و ساینز و گسلی در دورهای پایانی، خود را در موقعیت پیروزی می دیدند که در نهایت راننده اسپانیایی نتوانست از راننده فرانسوی سبقت بگیرد.

ساینز پس از ازدست دادن فرصت اولین پیروزیش گفت:

باور نکردنیست. من کمی از کسب جایگاه دوم ناراحت هستم، همانطور که شما باور نمی کردید که من امروز شانس رقابت برای پیروزی را داشته باشم.

ما بسیار بسیار به پیروزی نزدیک بودیم، اما صادقانه بگویم که اگر شرایط مسابقه بصورت عادی پیش می رفت، عقب تر از لوئیس در رده دوم می بودم زیرا سرعت بسیار خوبی داشتیم. بنابراین به نظر من لیاقت آن را داشتیم.

تعجب کارلوس ساینز از پیشتازی پیر گسلی

وقتی پیر جلو بود با خودم می گفتم “چطور چنین چیزی اتفاق افتاد؟” اما حدس می زنم که کمی در زمان ماشین ایمنی بدشانسی آوردیم. سپس کارمان خوب بود و بعد پرچم قرمز توانستیم رده مان را پس بگیریم.

من از کسب رده دوم بسیار خوشحالم چون در تمام آخر هفته خیلی سریع عمل کردیم و احساس می کنم که توانستیم بر رقابت میانه جدول، کاملا سلطه داشته باشیم. بنابراین من باید از این نتیجه راضی باشم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد