طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل


طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل یکی از سوالاتی است که تعداد زیادی از مشترکین ایرانسل به دنبال پاسخ آن هستند.

طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

به گزارش راهبرد معاصر؛ طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل یکی از مواردی است که بسیاری از مشترکین این اپراتور می خواهند پاسخ آن را بدانند. حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از چندین راه امکان پذیر است. ما در راهبرد معاصر روش های حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را برایتان آورده ایم، همچنین نحوه انتخاب آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظرتان را نیز شرح دادیم.

حذف و لغو آهنگ پیشواز ایرانسل


به طور کلی برای غیرفعال کردن این سرویس در اپراتور ایرانسل نیاز به کد آهنگ مورد نظر دارید یا میتوانید به صورت کلی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل را قطع کنید.

پیدا کردن کد آهنگ پیشواز ایرانسل


برای پیدا کردن و حذف یک آهنگ بخصوص از سرویس پیشواز ابتدا باید کد آهنگ فعال شده فعلی را پیدا کنید ، که برای اینکار کد #۲*۷۷۷* شماره گیری کنید و پیغام ظاهر شده را OK یا YES کنید تا پس از مدتی پیامی برای شما ارسال شود که حاوی کد آهنگ پیشواز شما است.

روش اول : حذف پیشواز ایرانسل بدون کد آهنگ


در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را نمی دانید برای غیرفعال کردن و لغو کلی سرویس پیشواز ایرانسل فقط کافیست حروف ENS را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

روش دوم : لغو آهنگ انتظار یا پیشواز ایرانسل با داشتن کد آهنگ


در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید یا آن را از طریق روش بالا بدست آوردید فقط کافیست به صورت زیر کد را جایگذاری و سپس شماره گیری کنید :

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز شما#OK

روش سوم : غیرفعال کردن پیام و آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال SMS


علاوه بر روش بالا میتوانید در گوشی یک پیام جدید ایجاد سپس ابتدا عبارت HZ را تایپ و بعد از آن کد آهنگ را وارد و به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس کنید ، یعنی به طور مثال اگر کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ بود به شکل زیر وارد و SMS را ارسال کنید :

HZ32032

در بعضی مواقع نیاز است بین عبارت HZ و عدد یک فاصله قرار دهید ، اگر به صورت بالا حذف آهنگ پیشواز انجام نشد به شکل زیر کد را اس ام اس کنید :

HZ 32032

روش چهارم : انصراف سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با ۷۷۱۰۰


علاوه بر شماره اس ام اس بالا میتوانید کد آهنگ خود را به شماره ۷۷۱۰۰ اضافه کنید و یک پیام خالی به آن شماره ارسال کنید تا سرویس پیشواز ایرنسل برای شما قطع شود ، به طور مثال اگر کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ بود باید پیام خالی را به شماره زیر ارسال کنید :

۷۷۱۰۰۳۲۰۳۲

طریقه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها