لیندا کیانی اسپانیا

استایل متفاوت لیندا کیانی اسپانیا در کنار بازیگران خانه ی کاغذی

سریال خانه کاغذی به کارگردانی آلکس پینا در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، آلوارو مورته، پاکو توس، پدرو آلونسو، آلبا فلورس، میگل هران، جیمی یورنته , استر آسبو به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان این فیلم

یک مرد مرموز به اسم پروفسور نقشه بزرگترین سرقت تاریخ را طرح ریزی می کند و برای این کار یک تیم هشت نفره که هرکدام مهارت های منحصر به فرد خود را دارند و هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند را استخدام می کند . هدف او وارد شدن به کارخانه سلطنتی تولید سکه، تمبر و پول اسپانیا است در این راه او باید نیروهای پلیس را گمراه کند و با 67 گروگان داخل کارخانه کنار بیایند و…..

عکس لیندا کیانی با بازیگران خانه کاغذی

استایل متفاوت لیندا کیانی اسپانیا در کنار بازیگران خانه ی کاغذی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است.

کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. فعالیت‌ هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس های محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرده است. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

استایل متفاوت لیندا کیانی اسپانیا در کنار بازیگران خانه ی کاغذی

بیوگرافی لیندا کیانی