پسر ترامپ: بایدن مسئول مرگ هزاران نظامی آمریکایی در جنگ عراق است


پسر ترامپ: بایدن مسئول مرگ هزاران نظامی آمریکایی در جنگ عراق است

فرزند بزرگ رئیس‌جمهور آمریکا، رقیب پدرش در انتخابات ماه نوامبر را مسئول مرگ نظامیان آمریکایی در عراق معرفی کرد.

پسر ترامپ: بایدن مسئول مرگ هزاران نظامی آمریکایی در جنگ عراق است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت: «دونالد ترامپ جونیور» فرزند بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با انتشار پستی در توییتر، جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات را متهم کرد که مسئول مرگ هزاران نظامی آمریکایی در جنگ عراق بوده است.

پسر ترامپ همچنین با انتشار فیلمی از اعتراض کسی که گفته می‌شود بازمانده جنگ عراق است و از بایدن به دلیل رای مثبت به جنگ با عراق انتقاد می‌کند، نوشت: یک بازمانده نیروی هوایی بر سر بایدن به خاطر رای مثبت به جنگ عراق فریاد می‌کشد.

وی صحبت‌های این شخص را اینگونه نوشت «ما متعجبیم که چرا باید به کسی که برای یک جنگ رای داد، رای بدهیم. جنگی که هزاران برادر و خواهر ما را به کشتن داد؟ خون آن‌ها در دست توست، دوستانم به خاطر سیاست‌های شما کشته شدند.»

پسر دونالد ترامپ در حالی این اتهام را مطرح کرده است که جنگ عراق را جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور جمهوریخواه آغاز کرد. این سخن همچنین در حالی بیان شده است که رئیس جمهور آمریکا همچنان از خود در برابر این اتهامات که وی بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی آتلانتیک در هفته گذشته، نظامیان کشته شده را افرادی «ساده لوح» و «بازنده» خوانده است، دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...