حمله آتشین سرمربی پیشین پرسپولیس به رسول پناه


حمله آتشین سرمربی پیشین پرسپولیس به رسول پناه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا با اتحاد میان مدیران و کادرفنی پرسپولیس، آرامش به این تیم بازگردد. نوشته حمله آتشین سرمربی پیشین پرسپولیس به رسول پناه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمله آتشین سرمربی پیشین پرسپولیس به رسول پناه

حمید درخشان: رسول پناه باید پاسخگو باشد ؛ او باید خواسته های سرمربی را تامین کند
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰
حمله آتشین سرمربی پیشین پرسپولیس به رسول پناه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا با اتحاد میان مدیران و کادرفنی پرسپولیس، آرامش به این تیم بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای یحیی گل محمدی گفت:

این مشکلی است که بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی اتفاق افتاده است و مدیرعامل باید پاسخگو باشد که چه امکاناتی را فراهم نکرده است که سرمربی مجبور به استعفا شده است، اما بهتر بود این مشکل بین این دو نفر حل می‌شد و بعد تصمیم‌گیری می‌کردند.

درخشان درباره شرایط این‌روزهای پرسپولیس گفت:

در چنین شرایطی که پیش آمده چگونه باید توقع قهرمانی داشت؟ نقطه حیاتی یک باشگاه مدیریت آن است که بتواند سازماندهی خوبی را برای فصل آینده شکل دهد تا هم هواداران خیال‌شان آسوده باشد و هم کادرفنی تیم در شرایط خوبی قرار بگیرند. درایت کم‌تری نسبت به گذشته در مدیریت پرسپولیس می‌بینم و فکر می‌کنم باید متحد شوند و دست به دست یکدیگر بدهند تا آرامش به پرسپولیس بازگردد و یک تیم خوب را بتوانند ببندد و نهایی کنند.

او درباره این‌که حق با مدیریت یا مربی پرسپولیس است، گفت:

نمی‌خواهم بگویم حق با چه کسی است اما در مقابل خواسته‌های سرمربی برای فصل آینده باید مدیریت باشگاه حق تقدم را به خواسته‌های سرمربی بدهد؛ زمانی می‌شود از سرمربی تیم انتظار نتیجه داشت که خواسته‌های او نیز برآورده شود و بازیکنانی که نیاز دارد را تهیه کنید. اینطور که نمی‌شود شما تغییری در تیم ایجاد نکنید و در پایان فصل از سرمربی تیم انتظار قهرمانی داشته باشید.

درخشان با حمایت از گل محمدی گفت:

انتظاراتی از سرمربی است و این‌که او بتواند فصل آینده تیم را قهرمان کند اما در مقابل سرمربی نیز خواسته‌هایی دارد که باید آن‌ها اجابت کند؛ جذب یا حفظ بازیکنانی که بتوانند عصای دست او باشند و نیاز دارد در کارش از آن‌ها بهره ببرد، در همه جای دنیا این‌چنین است. سرمربی خواسته‌های خود را به باشگاه ارائه می‌کند و باشگاه نیز در راستای آن تلاش می‌کند و آن‌ها را تهیه می‌کند. حالا اگر نفر اول لیست نشد، لااقل نفر دوم جذب شود نه این‌که هیچ بازیکنی از لیست مدنظر جذب نشود و از سرمربی توقع قهرمانی داشته باشیم. این امکانش نیست، حتی اگر بزرگ‌ترین سرمربی دنیا هم بیاورید و خواسته‌های او را اجابت نکنید موفقیتی حاصل نمی‌شود. حتی زمانی که خواسته‌های سرمربی هم اجابت می‌شود شانس موفقیت به ۷۰ درصد می‌رسد و کاملا نمی‌تواند سرمربی بیاید بگوید قطعا قهرمان می‌شویم. اما مدیرعامل باشگاه باید خواسته‌های سرمربی را اجابت کند تا خیال سرمربی از شرایط تیم آسوده شود.

پیشکسوت پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره حواشی قراردادهای بازیکنان گفت:

چرا یک بازیکن با یک بند قرارداد راحت از تیم جدا می‌شود، به طور مثال مهدی ترابی در قراردادش بوده که اگر ۹۰ درصد دریافتی نداشته باشد می‌تواند جدا شود در حالی‌که ۸۰ درصد دریافتی داشته است؛ چرا که باشگاه آن ۱۰ درصد را پرداخت نکرده تا به راحتی بتواند ترابی از پرسپولیس جدا شود. باید قرارداد آنقدر هم حرفه‌ای تدوین و هم حرفه‌ای به آن عمل شود و مو به مو مسائل مطرح شده در آن اجرایی شوند تا بازیکن نتواند بهانه بیاورد و به دلیل یک بند جدا شود. در دنیای فوتبال قراردادهای درستی بسته می‌شود که برای نمونه مسی با سه وکیل نمی‌تواند از بارسلونا جدا شود. متاسفانه قراردادهای ما درست تنظیم نمی‌شود که این‌چنین مشکلاتی پیش می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند