زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری شد


وزیر کشور، زهرا احمدی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر تقسیمات کشوری این وزارتخانه منصوب کرد.

زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری شد

به گزارش شفاف، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خطاب به زهرا احمدی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون سیاسی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم، بررسی و تهیه طرح‌های توجیهی برای ارتقای سطح تقسیماتی مناطق برابر ضوابط و قوانین موضوعه و در راستای رشد و توسعه متوازن و بسط عدالت اجتماعی، ساماندهی و برقراری نظام مطلوب تقسیمات کشوری، کدگذاری و یکسان‌سازی عناصر و واحد‌های تقسیماتی و استفاده از دانش و فن‌آوری‌های نوین و به‌روز و پیگیری لایحه جامع تقسیمات کشوری، از جمله اموری برشمرده شده است که اهتمام و تلاش مدیرکل جدید دفتر تقسیمات کشوری برای تحقق آن، با استعانت از درگاه خداوند قادر متعال و ضمن استفاده از توان و همفکری سایر دست‌اندرکاران و از طریق برنامه‌ریزی هدفمند و مبتنی بر اصول و در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، مورد انتظار وزیر کشور است.

بر اساس این گزارش، زهرا احمدی کارشناس ارشد حوزه جفرافیا و برنامه‌ریزی که امروز با حکم وزیر کشور، رسماً مسئولیت دفتر تقسیمات کشوری را بر عهده گرفت، قریب به سه دهه مستمراً در دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور خدمت کرده و پیش از این ریاست گروه مطالعات تقسیماتی را بر عهده داشته است.

در پی این انتصاب، سیدسعید جلالی که از بهمن ۱۳۹۵ به عنوان مدیرکل تقسیمات کشوری منصوب شده بود، با حکم وزیر کشور، مشاور رحمانی فضلی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس