معرفی کتاب «تبدیل رؤیا به ثروت: کارآفرینان محافظه‌کار»


معرفی کتاب «تبدیل رؤیا به ثروت: کارآفرینان محافظه‌کار»

«مایکل مسترسن» در کتاب «تبدیل رؤیا به ثروت: کارآفرینان محافظه‌کار» مطالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید کسب‌و‌کار جدید‌تان را طرح‌ریزی کنید، تصمیمات منطقی بگیرید، ریسک خود را به حداقل برسانید و شانس موفقیتتان را افزایش دهید.

شهرآرانیوز - این کتاب مجموعه‌ای از راهبردهایی است که به شما کمک می‌کند کسب‌‌و‌کار موفق خود را شروع کنید و توسعه دهید و به‌خصوص برای افرادی نوشته شده است که درباره آغاز کردن کسب‌و‌کار خود نگران هستند و حتی شاید کمی می‌ترسند. هرقدر هم که درباره ایده‌های کسب‌و‌کارشان هیجان‌زده باشند، تا دل و جرئت ترک شغل ثابتشان و به خطر انداختن آینده‌شان را نداشته باشند، نمی‌توانند کسب‌و‌کار خود را شروع کنند.


مسترسن روش انجام کار خود برای کارآفرینی را نشان می‌دهد. او بر نکاتی تمرکز می‌کند که یاد گرفته‌ است، اسراری که بارها نه‌فقط برای خود او بلکه برای شاگردان و مشتریانش نیز نتیجه‌بخش بوده است. او به اصول کارآفرینی پایبند است، اصولی که درک کرده است و برای بیشتر کسب‌و‌کارها در هر محیطی به کار می‌روند.

کتاب «تبدیل رؤیا به ثروت» از ۲ منظر با کتاب‌های دیگر حوزه کارآفرینی متفاوت است. اول اینکه کتاب فقط می‌خواهد بر ۲ مرحله اول رشد کسب‌و‌کار تأکید کند، یعنی رسیدن از صفر به یک میلیون دلار و از یک میلیون دلار به ۱۰ میلیون دلار.

دوم اینکه می‌خواهد حتی به یک مرحله قبل از کارآفرینی بازگردد، زمانی که به صورت بالقوه صاحب کسب‌و‌‌کار هستید. نویسنده به‌تفصیل توضیح می‌دهد که چگونه بر ترس‌ها و تردیدهایی که احتمالا دست و پایتان را می‌بندند چیره شوید. همچنین اگر هنوز ایده‌ای خوب و عملی برای کسب‌و‌کار ندارید، به شما نشان می‌دهد چگونه ایده‌ای خوب بیابید.

کارآفرین بودن آن‌قدرها هم سخت نیست. شما با دانستن مسیر، کسب‌و‌کار‌تان را به‌سادگی یک چهارچرخه ایجاد می‌کنید. برنامه‌ریزی می‌کنید، اجزا را جمع‌آوری می‌کنید و در کنار هم قرار می‌دهید. در واقع، با مطالعه این عنوان به شما نشان داده می‌شود چگونه چهارچرخه خود را حتی قبل از ساختنش، محک بزنید و مطمئن ‌شوید که همه پول جیبتان را صرف آن نمی‌کنید.

می‌دانید که شروع کسب‌و‌کاری جدید نیازمند سرمایه‌گذاری زمانی است و می‌دانید که مقداری پول هم نیاز است. وارد کسب‌و‌کاری جدید می‌شوید چون امیدوارید در آخر بازده مالی داشته باشید اما مهم‌تر از آن، مزایایی است که شاید انتظارش را نداشته باشید. کارآفرینان با کسب‌و‌کارهای کوچک خود، شغل ایجاد می‌کنند و بر رشد اقتصادی کل دنیا تأثیر چشمگیری می‌گذارند.

نگاهی به این کتاب‌ها هم بیاندازید:

معرفی کتاب «سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک»

معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»

از سیر تا پیاز راه‌اندازی استارت‌آپ

معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده

درباره کتاب «اخبار را دنبال نکنید» | ما اخبار را دنبال می‌کنیم، یا اخبار ما را؟!

نگاهی به کتاب «هنر جنگ در کارآفرینی»

معرفی کتاب‌هایی برای شروع کسب‌وکار | از «صفر» به «یک» رسیدن

معرفی کتاب «افسانه کارآفرینی»

معرفی کتاب «پیاده‌ها» | نشستن برای برخاستن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود