آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ آقای گل سرخپوش می شود؟


آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ آقای گل سرخپوش می شود؟

یکی از هواداران متمول که نگران خط حمله تیمش و البته استعفای گل‌محمدی است، اعلام کرده که حاضر است پیش‌پرداخت مغانلو را بپردازد تا آنها بتوانند یکی از بهترین گلزنان لیگ نوزدهم را به‌خدمت بگیرند. نوشته آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ آقای گل سرخپوش می شود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ آقای گل سرخپوش می شود؟

تلاش شبانه برای جذب مغانلو با کمک یک هوادار
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰
آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس ؛ آقای گل سرخپوش می شود؟

یکی از هواداران متمول که نگران خط حمله تیمش و البته استعفای گل‌محمدی است، اعلام کرده که حاضر است پیش‌پرداخت مغانلو را بپردازد تا آنها بتوانند یکی از بهترین گلزنان لیگ نوزدهم را به‌خدمت بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیسی‌ها در یکی دو روز گذشته نتوانسته‌اند صید جدیدی از بازار نقل‌وانتقالات داشته باشند که یکی از آنها مغانلو است و همه چیز در این باشگاه تحت‌تاثیر صحبت‌های یحیی گل‌محمدی و تهدیدش به استعفا قرار گرفت و مدیران سرخ تلاش می‌کنند که در فاصله زمانی اندک که تا شروع بازی‌های آسیایی در اختیار دارند، آرامش را در تیم حکمفرما کنند تا بلکه با توجه به تقویت تیم بتوانند نتایج لازم را برای صعود از مرحله گروهی کسب کرده و علاوه‌بر حضور در مرحله گروهی درآمد خوبی هم از طریق نتایج درخشان در آسیا به جیب بزنند.

اما با توجه به اینکه علی علیپور را باید یکی از جداشده‌های قطعی سرخ‌ها بدانیم، یحیی گل‌محمدی به‌شدت به حضور یک مهاجم شش‌دانگ برای حضور در بازی‌های آسیایی نیاز دارد که تلاش مدیران سرخ برای به‌خدمت گرفتن مهاجمی که مورد تایید سرمربی تیم‌شان باشد، تا زمان نگارش این گزارش نتیجه‌ای در بر نداشت و آنها همچنان مذاکرات خود را با دو، سه گزینه ادامه می‌دهند.

امروز، فرصت نهایی ارسال لیست آسیایی

با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در آسیا باید بیست‌وپنجم شهریورماه به میدان بروند، امروز طبق برنامه قبلی باید لیست بازیکنان و کادرفنی نهایی خود را به AFC ارسال کنند تا مشکلی برای این تیم جهت حضور در رقابت‌های مرحله گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نشود.

پرسپولیسی‌ها که نهایتا تا ساعت ۱۸ امروز باید لیست خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنند، امیدوارند که با خرید دو بازیکن دیگر تمام نیازهای سرمربی خود را در بازار نقل‌وانتقالات برآورده کرده و با تمام قوا پا به قطر بگذارند.

گفتنی است در لیست سرخ‌ها مطابق قانون جای جذب دو بازیکن لیگ برتری دیگر وجود دارد که شنیده‌ها حاکی از آن است که این دو جای خالی با یک مهاجم و یک هافبک پر می‌شود.

پول مغانلو تهیه شد

هرچند خیلی‌ها حضور شهریار مغانلو را در لیگ برتر فصل آینده منتفی می‌دانند و بر این باورند که این مهاجم قصد دارد هر طور شده فصل آینده را در یک تیم اروپایی سپری کند اما برخی از منابع خبر دادند که مذاکرات پرسپولیسی‌ها با این بازیکن همچنان ادامه داشته و چه‌بسا اگر پول نقد سرخ‌ها زیاد بود، این بازیکن چند روز قبل با دریافت ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش راضی به امضای قرارداد با پرسپولیسی‌ها می‌شد.

شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حاکی از آن است که یکی از هواداران متمول که نگران خط حمله تیمش و البته استعفای گل‌محمدی است، اعلام کرده که حاضر است پیش‌پرداخت این بازیکن را بپردازد تا آنها بتوانند یکی از بهترین گلزنان لیگ نوزدهم را به‌خدمت بگیرند. با توجه به این اتفاق تلاش سرخ‌ها برای جذب این بازیکن بار دیگر آغاز شد و آنها از عصر دیروز مذاکرات خود را برای توافق با مدیر برنامه‌های شهریار مغانلو آغاز کردند تا به یک توافق شبانه برسند.

برخی از منابع موثق در باشگاه پرسپولیس عصر دیروز مدعی شدند صدور ویزای شهریار جهت حضور در پرتغال و عقد قرارداد با یکی از تیم‌های این کشور با مشکل مواجه شده و به همین دلیل او نتوانست مجوز ورود به خاک پرتغال را دریافت کند. همین موضوع باعث شده که مغانلو برای ادامه فوتبال در پرتغال آن هم در شرایط کرونایی که قوانین ورود و خروج از کشور را با ممنوعیت‌هایی مواجه کرده دچار تردید شود.

ظاهرا مذاکرات مغانلو و پرسپولیس تا ساعات پایانی دیشب هم ادامه داشته تا اگر سرخ‌ها خوش‌شانس باشند، این بازیکن برای حضور در این تیم پاسخ مثبت بدهد. این حرف‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که سرپرست سرخ‌ها دیروز از حضور مغانلو در یک تیم پرتغالی و منتفی دانستن حضورش در پرسپولیس صحبت کرد.

جانشین مغانلو هم مشخص شد

البته پرسپولیسی‌ها تنها به مذاکره با مغانلو کفایت نکرده‌اند و با توجه به اینکه شانس حضور او در پرسپولیس کم است، آنها با یک مهاجم لیگ برتری و البته یک مهاجم لژیونر که خیلی‌ها او را شهاب زاهدی می‌دانند وارد مذاکره شده‌اند که در صورت منتفی شدن حضور مغانلو در پرسپولیس، با یکی از این گزینه‌ها به توافق نهایی برسند. گفتنی است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد علی شجاعی که چند روز قبل با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرد و منتظر دریافت پیش‌پرداختش برای امضای قرارداد بود، امروز نهایی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟