نرخ هر دلار از 25 هزار تومان گذشت / روند صعودی ارزش طلا و سکه


نرخ هر دلار از 25 هزار تومان گذشت / روند صعودی ارزش طلا و سکه

پارسینه: محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی هم با توجه افزایش نرخ ارز که دلار را به بالای 25 هزار تومان رساند باعث شد قیمت سکه هم با 200 هزار تومان افزایش مواجه شود.

نرخ هر دلار از 25 هزار تومان گذشت / روند صعودی ارزش طلا و سکه
به گزارش پارسینه؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز قیمت هر اونس طلای جهانی یک هزار و ۹۳۲ دلار و هر اونس نقره هم ۲۷ دلار و ۳ سنت است. در بازار داخلی هم با توجه افزایش نرخ ارز که دلار را به بالای ۲۵ هزار تومان رساند باعث شد قیمت سکه هم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش مواجه شود.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون ۱۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۶۰ تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: عرضه و تقاضا در بازار متعادل است. حباب سکه در حال حاضر ۵۵۰ هزار تومان است. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۱۲۵ تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی